Quote of the week #25

Welkom bij Quote of the week #25! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen. Have faith in yourself #25Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

Have faith in yourself

Zoals ik in mijn vorige Quote Of The Week al beschreef ben ik niet zo’n fan van het maken van goede voornemens voor het nieuwe jaar. Let’s be real: wie houdt zich nu aan die voornemens? Zowiezo vind ik een nieuw jaar niet zo speciaal, het is nu 2016 in plaats van 2015, so what? Dit jaar is mijn instelling echter veranderd. En wel door het volgende stukje tekst:

New Year’s Day. A fresh start. A new chapter in life waiting to be written. New questions to be asked, embraced, and loved. Take a leap of faith and begin this wondrous new year by believing. Believe in yourself. You already possess all the inner widsom, strength, and creativity needed to make your dreams come true.

Dit stukje tekst komt uit het boek Simple Abudance. Sinds dit jaar lees ik elke dag een stukje uit dit boek. Bovenstaand stukje wilde ik graag met je delen. Have Faith In Yourself! 

Heb jij soms moeite met in jezelf geloven?

 

Geef een reactie

