Been There Done That Tag

Reizen, ik houd ervan! Inmiddels staan er al weer vijf reisverslagen op Emma Belleza, klik hier om deze te bekijken. Vandaag wil ik een tag met je delen die gaat over reizen, namelijk de ‘Been There Done That Tag’!SAMSUNG CSCWelke landen van de wereld heb je al bezocht?

Tunesië, Turkije, Griekenland, Oostenrijk, Kroatië, Tsjechië, Duitsland, Groot Brittannië, Maleisië, Frankrijk, Spanje, Italië, België, Zweden en Denemarken.

Welke bestemming staat bovenaan jouw lijstje? Met andere woorden: waar wil je echt nog een keertje heen?

Ik zou héél graag naar Santorini reizen. Santorini is een idyllisch Grieks eiland met witte huisjes met blauwe daken. De film The Sisterhood Of The Travelling Pants 2 is deels in Santorini opgenomen.

Wat is jouw meest ideale vakantie? (strandvakantie, shopping trip, culturele vakantie, etc.)

Mijn ideale vakantie is een combinatie van een strandvakantie en culturele vakantie.  Al houd ik ook van een actieve vakantie of shopping trip, lastig!SAMSUNG CSCWelke plek vond je zo bijzonder dat je er nog wel eens heen zou willen?

Ik zou erg graag naar Venetië terug gaan. Ik ben hier één dag geweest, klik hier voor het reisverslag. Je moet wel het vermogen hebben om langs de mensen heen te kijken, want wat was het druk in Venetië! Een paar daagjes met overnachting in Venetië lijkt me geweldig.

Ben je al eens voor werk naar een leuke bestemming gestuurd? Zo ja, waar?

Nee, ik ben voor werk nog nooit naar een leuke bestemming gestuurd. Ik blijf dromen over een mooie persreis 😉

Met wie ga je meestal op reis?

De meeste reizen heb ik met mijn familie gemaakt. Ook heb ik reizen gemaakt met mijn vriendinnen.

Met wie zou je nog wel eens op vakantie willen gaan? (dit mag iedereen zijn: familielid, vriend(in) of beroemd persoon)

Het lijkt me leuk om een reis te maken met mijn tweelingzus.

Vliegtuigje

klik hier voor de bron van deze foto.

Wie of wat zou je meenemen naar een onbewoond eiland?

Ik zou het echt niet weten! Waarschijnlijk iets dat ik er weg kan wanneer ik wil, misschien zo’n vliegtuigje waarmee je op het water kan landen. Die zijn leuk 🙂

Ben je al eens in Nederland op vakantie geweest? Zo ja, waar?

Een aantal keren, dan verbleef ik een (mid)week met mijn familie in een Roompot of Centerparks huisje. Vaak gingen we naar Zeeland of aan de rand van een mooi natuurgebied. En natuurlijk moest het park voorzien zijn van een zwembad! Dat is al lang geleden, ik heb er leuke herinneringen aan.

Ga je liever naar een attractiepark of naar een dierentuin?

Attractiepark. Ik vind beide erg leuk, maar er zijn zo veel leuke attractieparken dat ik hiervoor gekozen heb.

DSCN1365

Zou je liever een ski- of een zonvakantie willen hebben?

Op dit moment een zonvakantie. Ik houd ook van skiën, maar ik zou liever een zonvakantie willen.

Wat is jouw leukste vakantie-herinnering?

Oeh, dat is moeilijk! Ik dacht meteen aan de reis naar Tunesië met mijn familie, 9 jaar geleden. Omdat er geen twee kamers vrij waren met een deur ertussen (deze hadden wij geboekt) kregen we de suite toegewezen op de hoogste verdiepingeng. Inclusief sauna, bubbelbad en glas in lood.

Wat is jouw minst leuke vakantie-herinnering?

Ik vond het erg vervelend dat ik tijdens onze Maleisië reis ziek was geworden van de malaria-tabletten. Daarnaast vond ik het eten helemaal niet lekker, misschien door de misselijkheid van de tabletten? Het is totaal geen pretje om bijna niets te kunnen eten.

Santorini

Naar welk(e) land(en) ga je dit jaar op vakantie?

Er staan nog geen vakanties gepland, maar ik zou graag een zonvakantie maken dit jaar. Het liefst naar Santorini.

Waar zou je nooit op vakantie gaan?

Daar heb ik nog nooit over na gedacht. Voor het Midden Oosten zou ik niet zo snel kiezen.

Geef een reactie

