Review: Kiehl’s Creamy Eye Treatment

De review van deze week gaat over een oogcrème. Namelijk de Creamy Eye Treatment van Kiehl’s. Deze oogcrème gebruik ik al een tijdje en vandaag deel ik graag mijn mening.SAMSUNG CSCHier zie je de verpakking van de oogcrème. Een simpele, witte verpakking met groene bedrukking. De oogcrème zit in een potje, zoals je ziet. Een pompflacon zou hygiënischer zijn geweest. Voor een verpakking van 14 ml betaal je €27,-. Aangezien je een kleine hoeveelheid nodig hebt doe je wel lang met een potje. SAMSUNG CSCAls je de deksel van het potje afhaalt zie je een wit plastic schijfje dat de oogcrème afdekt. SAMSUNG CSCHieronder zit de oogcrème zelf. De oogcrème is geel gekleurd en is een wat dikkere, voedende substantie. Deze oogcrème met avocado olie zou de gevoelige huid rond de ogen hydrateren.  SAMSUNG CSCHier zie je de oogcrème op mijn hand. De substantie is op de foto goed te zien.

De Creamy Eye Treatment van Kiehl’s is me erg goed bevallen. Ik heb inmiddels mijn tweede verpakking in gebruik! Het is precies wat ik van de oogcrème had verwacht: een prettige, hydraterende substantie voor onder de ogen. Na wat research ben ik erachter gekomen dat een oogcrème niet noodzakelijk is in gezichtsverzorging. Volgens dr. Jetske Ultee zou je net zo goed een milde dagcrème kunnen gebruiken onder je ogen. Dus ik denk niet dat ik nog een oogcrème ga kopen na het opmaken van dit potje. Als je op zoek bent naar een fijne oogcrème zou ik deze van Kiehl’s zeker aanraden.

Geef een reactie

