Lush Boxing Day Shoplog

Op tweede kerstdag was het ‘Boxing Day’ in Londen. Dit betekend dat de uitverkoop begint, a.k.a. een gekkenhuis. Vandaag wil ik laten zien wat ik bij de Lush in Londen heb gekocht op Boxing Day.Ik heb de prijzen in ponden bij de artikelen gezet, zodat je kan zien wat ik betaald heb. De producten van Lush in het Verenigd Koninkrijk zijn een stukje goedkoper dan hier in Nederland. SAMSUNG CSCSAMSUNG CSCIk kocht bovenstaande gezichtsreiniger. Let The Good Times Roll is een soort ‘klei’ waar je een stukje vanaf pakt en mengt met water. Daarmee kun je dan je gezicht reinigen. En die geur, heerlijk! Hij ruikt lekker zoet naar koekjesdeeg en er zitten stukjes popcorn in. Zorgt voor een zachte huid, ook zitten er anti-bacteriële ingrediënten in die tegen puistjes werken. Deze kostte £6,95.SAMSUNG CSCSAMSUNG CSCOok kocht ik een ‘Hot Oil Treatment’ voor je haar. Het is een blokje met een houten lepeltje erin. Deze moet je mengen met water en vervolgens in je haar aanbrengen. Ik heb damaged, een treatment voor beschadigd haar. Ook ruikt hij heerlijk naar vanille. Voor deze treatment betaalde ik £6,50.SAMSUNG CSCDeze ‘Shampoo Bar’ kocht ik ook. Deze heb ik al vaker gekocht en vind ik erg fijn. Zorgt voor veel volume en ruikt lekker fris. Met deze vaste vorm van shampoo doe je heel lang, volgens Lush net zo lang als 3 shampoo-flessen. Deze kostte £5,95.SAMSUNG CSCSAMSUNG CSCDeze prachtige Bubble Bar uit de kerstcollectie nam ik ook mee. Deze ruikt erg winters naar kaneel en sinaasappels. Het stokje onder de ster is ook een kaneelstokje, hoe leuk?! Deze Bubble Bar moet je door je bad heen en weer bewegen en is vaker te gebruiken. Voor deze bubble bar betaalde ik £2,63, deze was met 50% korting.SAMSUNG CSCOok kocht ik bovenstaande bath-melts. Alle 4 de badproducten bevatten verschillende boters en oliën. Deze badproducten zijn vooral verzorgend, ze hebben weinig speciale effecten in het bad om het zo maar te zeggen. Allemaal kostte ze 2 pond per stuk.SAMSUNG CSCOok kocht ik So White bath bomb. Deze ruikt heerlijk naar appels en geeft een leuk effect in bad. Wat dat effect is weet ik niet, dat wordt een verassing! Ook deze bath bomb kocht ik met 50% korting voor £1,83.SAMSUNG CSCOok kocht ik bovenstaande bath bomb, Luxury Lush Pud. Deze zou een heel mooi effect hebben in bad. Deze bruisbal ruikt heerlijk naar lavendel. Ook deze bath bomb komt uit de kerstcollectie en kocht ik dus met 50% korting voor £1,98.SAMSUNG CSCAls laatste kocht ik een roze lippenbalsem genaamd Strawberry Bombshell. Deze knalroze, verzorgende kleur wilde ik graag uitproberen. Hier kun je een review van verwachten!  £5,95 Betaalde ik voor deze lipbalm.

 

 

 

2 gedachtes over “Lush Boxing Day Shoplog

Geef een reactie

