Review: & Other Stories Lipstick

In Londen kocht ik mijn tweede beauty-product bij & Other Stories. Eerder kocht ik een blush van dit merk, klik hier voor de review.  Deze keer kocht ik een roze lipstick tijdens boxing day.  SAMSUNG CSCHier zie je het kartonnen doosje waar de lipstick in zit. Een minimalistische verpakking, zoals je van & Other Stories gewend bent. Om precies te zijn kocht ik de Demi Matt  Lip Colour in de kleur Conspicuous Pink. Ik kocht deze lipstick met 50% korting voor €8,30. SAMSUNG CSCSAMSUNG CSCIn het simpele doosje zit een eveneens simpele lipstickhuls. Ik vind deze huls erg mooi, glimmend zilver met een matte, grijze bedrukking.SAMSUNG CSCEn ten slotte de lipstick zelf. Een lichte, roze kleur. Ik vind het lastig om deze kleur te omschrijven, het lijkt op een oud-roze kleur maar dan wat lichter.SAMSUNG CSCTijd voor de swatch! Toen ik de lipstick in de winkel uit probeerde was ik blown away door de dekking die de lipstick gaf. De finish vind ik ook erg mooi, prachtig mat!SAMSUNG CSCFull face met de lipstick. Toen ik de kleur op mijn lippen aanbracht werd ik verrast. Ik had de kleur wat donkerder verwacht, meer een oud-roze kleur. Bij mijn bleke huid vind ik deze licht-roze tint wel kunnen, maar in combinatie met een getinte huid lijk je al snel op Nicki Minaj 😉 .

Op de kwaliteit van de lipstick heb ik absoluut niks op aan te merken. De finish en dekking vind ik PRACHTIG! Ook de minimalistische verpakking is bij mij in de smaak gevallen. Over de kleur van de lipstick twijfel ik echter. Zelfs op mijn bleke huid krijg ik het gevoel alsof ik eruit zie als Nicki Minaj. Ik ga deze lipstick zeker nog een keer gebruiken, maar ik denk niet dat ik hem erg vaak erbij zal pakken. Jammer!  Ik ga de volgende keer bij & Other Stories zeker even kijken of ze een tint hebben die beter bij mij staat, of twee tinten 🙂

 

2 gedachtes over “Review: & Other Stories Lipstick

Geef een reactie

