Quote of the week #27

Welkom bij Quote of the week #27! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen. 

Do No Harm But Take No Shit #27

Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

Do no harm, but take no shit

Van de quote van deze week kan ik nog wat leren. Het eerste deel ‘do no harm’ is niet zo moeilijk voor mij, het tweede deel ‘take no shit’ is iets waar ik nog aan moet werken. Ik heb een zachtaardig karakter en vind het lastig als iemand vervelend doet. Doe niemand kwaad, maar laat ook zeker niet toe dat anderen vervelend tegen je te doen. Ik heb het gevoel dat meerdere dames hier moeite mee hebben. Dus dames: Do no harm, but take no shit!

Heb jij hier moeite mee?

 

 

Geef een reactie

