Top 5 Inspirerende Blogs

Vandaag deel ik mijn meest inspirerende blogs met je. De laatste tijd denk ik erover om wat veranderingen aan te brengen met betrekking tot mijn blog. Van de site indeling tot de fotografie, mijn header-image en de onderwerpen waarover ik schrijf. Wat de verandering in gaat houden weet ik nog niet, vandaag deel ik de blogs die mij geïnspireerd hebben.

Klik op de naam van de blogs boven de afbeelding om naar de desbetreffende blog te gaan.

Amelia LianaAmelia Liana.png

Amelia Liana is de blog van de gelijknamige Britse youtuber over onder andere beauty en fashion. Ik vind de lay-out van de blog erg mooi, het doet me denken aan een online tijdschrift. Heel clean en tijdloos zwart-wit met bovenaan de pagina een selectie van artikelen die je kunt bekijken. Ik vind de fashion-artikelen van Amelia het leukst om te lezen. Ik vind de kledingstijl van Amelia helemaal geweldig en de fotografie van de outfits is altijd on point 🙂

Travellab

TravellabIk kan helemaal wegdromen bij deze prachtige reisblog. De fotografie is echt heel mooi gedaan en ook ik vind het mooi dat de afbeeldingen zo groot afgebeeld staan bij de artikelen. Naast reisverslagen staan er ook travel tips en travel gadgets op deze blog. Zeker het bezoeken waard! Elke keer als ik op deze blog kijk staan er weer nieuwe, interessante artikelen op die ik graag wil lezen.

Sophie etc

Sophie etcDeze Britse blog heeft mijn hart veroverd. Sophie schrijft met veel liefde en passie artikelen over fashion, food, beauty en eigenlijk van alles wat. Ik vind deze blog vooral erg tof omdat hij zo persoonlijk is, de artikelen zijn met veel karakter geschreven. Het leukst vind ik om persoonlijke updates en outfit posts te lezen. Op deze blog komt niet elke dag een artikel online, maar als er weer een nieuw artikel op Sophie etc staat, kan ik niet wachten om deze te lezen!

Zoella

ZoellaOok Zoella is Brits, ik weet niet wat het is met de Britse blogs, ik vind ze in ieder geval erg inspirerend! Ik vind de lay-out van deze blog erg mooi gedaan, met de lampjes bovenaan de pagina en een grote header-image die veranderd. Met kerst viel er zelfs sneeuw op deze blog, hoe gaaf?!  Als je op de home page naar beneden scrolt zie je allemaal ‘tegeltjes’ van artikelen die populair zijn. De fotografie is ook op deze blog prachtig en de artikelen die online komen zijn altijd van top kwaliteit. De onderwerpen waar Zoella over schrijft vind ik er interessant en afwisselend. Beauty, lifestyle, fashion, travel en food, er valt van alles te vinden.

Beautylab

BeautylabDe Nederlandse Serena Verbon is de eigenaresse van Beautylab. Sinds Serena terug is gegaan naar het schrijven van één artikel per dag (in plaats van twee) vind ik de kwaliteit van de artikelen en site erg verbeterd. Het leukste vind ik om de uitgebreide reviews van Serena te lezen. De prachtige productfoto’s die Serena maakt zouden zo uit een tijdschrift kunnen komen. Zoals de prachtige foto’s uit deze review. Afgewisseld met de wekelijkse Mr Wrong artikelen is deze blog echt verslavend!

Dit was mijn top 5 inspirerende blogs! Hopelijk heb je wat inspiratie opgedaan als je een eigen blog hebt. Als je tips hebt of dingen die je juist prettig vindt aan mijn blog laat het me dan vooral weten!

2 gedachtes over “Top 5 Inspirerende Blogs

Geef een reactie

