Review: The Balm Cindy-Lou Manizer

Al even geleden bracht ik een highlighter mee uit Parijs. Namelijk de Cindy-Lou Manizer van The Balm. In dit artikel kon je lezen hoe ik naast het net viste in Gent. In Parijs is het me wel gelukt om deze highlighter te bemachtigen en vandaag lees je mijn review!SAMSUNG CSCHier zie je het doosje waarin de Cindy-Lou Manizer zit verpakt. Ik vind de verpakkingen van The Balm erg leuk, zo ook deze. Lekker speels! Bij de Cindy-Lou Manizer zie je een mug-shot van Cindy-Lou op de verpakking met beschuldingingen/beloftes over de highlighter. ‘WARNING! Extremely bright & master of disguise!’ en ‘Convicted of: stealing glances’ zijn enkele zinnen welke op de verpakking staan. SAMSUNG CSCDit is de achterkant van de kartonnen verpakking. Hier zie je onder andere de ingrediënten van de highlighter. Die vingerafdrukken onderaan de verpakking vind ik ook erg grappig gedaan.SAMSUNG CSCHier zie je het doosje waar de highlighter in zit. Deze ziet er hetzelfde uit als de voorkant van de kartonnen verpakking die ik net liet zien. Dit zegt The Balm over deze highlighter:

An all-in-one essential, this smart shadow, beautiful blush and subtle highlighter is tucked inside a go-anywhere compact. The light-reflecting peachy pink hue adds a splash of color to your cheeks and a hint of shimmer to your lids, while illuminating your finest features.

Een multifunctioneel product, dus. Cindy-Lou kan zowel als highlighter, blush en oogschaduw gebruikt worden. Handig!SAMSUNG CSCDe highlighter zelf. De Cindy-Lou Manizer heeft een roze/peach kleur en bevat een mooie shimmer. Ik heb geen foto waarop het effect van de highlighter goed te zien is, ik zal proberen het zo goed mogelijk te omschrijven. Op de wangen is het effect subtiel roze met een shimmer. Ik zou deze highlighter eerder omschrijven als een blush met een shimmer. Als oogschaduw is deze highlighter ook goed te gebruiken. Het laat mijn blauwe ogen stralen! Ik denk dat Cindy-Lou ook erg mooi is bij groene en bruine ogen. SAMSUNG CSCIk ben erg tevreden over de Cindy-Lou Manizer. Ik vind het een uniek product, ik kende nog niets wat hier op lijkt. Het effect is subtiel roze met een mooie shimmer. Als je een highlighter zoekt die een intense glans geeft is de Cindy-Lou Manizer niets voor jou. Als je echter van eens subtiel, maar toch aanwezig effect houdt is deze highlighter the way to go!

Cindy-Lou Manizer is onder andere via The Make Up Spot te bestellen voor €21,50

2 gedachtes over “Review: The Balm Cindy-Lou Manizer

Geef een reactie

