Quote of the week #29

Welkom bij Quote of the week #29! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen. 

Work hard dream big #28Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

Work hard, dream big

Volgens mij is de quote van deze week het recept voor succes. Hard werken en groots dromen. Mijn ouders hebben mij geleerd dat je kan worden wat je zelf wilt. Met hard werken en grote dromen kom je namelijk heel ver. Minister president van Nederland worden? Dat kan! Directeur worden? Dat kan ook! Als je hard werkt en groots droomt heb je eindeloze mogelijkheden. Hier geloof ik erg in en dit is ook wat ik je deze week mee wil geven: met hard werken en grote dromen kun je alles bereiken wat je wilt! Keep on working & dreaming!

Geloof jij hierin?

Geef een reactie

