Review: Lush Strawberry Bombshell Lip Tint

Vandaag laat ik een lipproduct zien van Lush, namelijk de lip tint Strawberry Bombshell. Deze fel roze lippenbalsem sprak me erg aan en ik nam hem mee uit Londen. Deze roze lip tint wordt overigens ook in Nederland verkocht. Ik was erg benieuwd hoe het met de pigmentatie van deze lippenbalsem zat. Vandaag lees je mijn mening!SAMSUNG CSCDe lippenbalsem zit verpakt in een simpele zwarte, plastic verpakking met een roze sticker eroverheen.  Basic, zoals we van Lush gewend zijn. Ik noem dit product een lippenbalsem, maar Lush noemt het een lip tint. Dit is een verzorgend lipproduct die de lippen tevens voorziet van een kleurtje. Een getinte lippenbalsem, dus. Naast deze felroze kleur zijn er bij Lush nog drie andere tinten verkrijgbaar.

Strawberry Bombshell Lip Tint is voor €9,45 zowel online als in de winkels verkrijgbaar.SAMSUNG CSCDe ingrediënten van de lippenbalsem. Deze kun je ook bij de productomschrijving van dit product vinden (klik hier). Hierbij zijn de ingrediënten klikbaar en krijg je bij elk ingrediënt een omschrijving van het desbetreffende ingrediënt. Erg handig als je hierin geïnteresseerd bent!SAMSUNG CSCHier zie je de balsem zelf. Dit is wat Lush over Strawberry Bombshell zegt:

Bam! Knalroze voor opvallende lippen die zeker de aandacht trekken. Verleidelijke fuchsia, met Fair Trade sheaboter, Kalahari meloenolie, illipeboter, verse aardbeien en mandarijnolie, om maar wat ingrediënten te noemen. Geschikt voor veganisten.

De balsem ziet er veelbelovend uit! Zoals ik al zei ben ik erg benieuwd naar de pigmentatie.SAMSUNG CSCTijd voor de swatch! Bij de eerste veeg werd ik teleurgesteld, maar na een tweede en derde veeg kwam er toch aardig wat kleur van de balsem af. De foto hierboven doet de kleur geen recht toe. In het echt was de swatch een stuk feller!SAMSUNG CSCAls laatste de full-face. Ik heb de lippenbalsem niet volledig dekkend aangebracht. Strawberry Bombshell kan nog wat feller aangebracht worden, maar ik vind hem wat subtieler aangebracht het mooist. Het aanbrengen zelf ging wat stroef, de balsem is wat harder dan ik van de meeste lippenbalsems gewend ben. bij het aanbrengen komt een zoete geur vrij.

Wat een leuk product zijn de lip tints van Lush! Ik ben ook erg benieuwd naar de andere kleuren en of het pigment net zo in orde is als het pigment van Strawberry Bombshell. Een minpunt van deze getinte lippenbalsem is dat hij wat stroef aanbrengt en niet heel goedkoop is. Voor het pigment wat de lippenbalsem af geeft heb ik het geld ervoor over, maar dit is natuurlijk persoonlijk!

Strawberry Bombshell Lip Tint is voor €9,45 zowel online als in de winkels verkrijgbaar.

Geef een reactie

