Quote of the week #30

Welkom bij Quote of the week #30! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen. 

Today I choose joy #30Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

Today I choose joy

De quote van deze week is kort en krachtig. Vandaag kies ik voor blijdschap. De quote van deze week doet me denken aan deze QOTW. Hierin vertelde ik over de verantwoordelijkheid die je hebt voor je eigen blijdschap. Deze qoute was een echte eye-opener voor mij. Soms ben je namelijk geneigd om alles en iedereen om je heen de schuld te geven van wat er mis gaat in je leven. Ik baal soms ook van situaties waar ik in terecht ben gekomen zonder dat ik het zelf wilde. Maar in plaats van erover in te zitten kun je er ook het beste van maken. Er valt immers niets te veranderen aan de situatie! Vandaag kies ik voor blijdschap, ik hoop jij ook 🙂

Kan jij jezelf vinden in deze quote?

 

Geef een reactie

