Review: Gosh lipstick 159 Boheme

Al eerder reviewde ik een lipstick van Gosh. Ik was erg onder de indruk van de kwaliteit van deze lipstick. Toen ik zag dat alle make-up van Gosh met 50% korting werd verkocht kon ik mezelf niet bedwingen om een tweede lipstick aan te schaffen. Vandaag lees je mijn mening over de Gosh lipstick 159 Boheme. naamloos-01264320Helaas gaat Gosh in Nederland uit de schappen verdwijnen. Bij Kruidvat zijn nu alle Gosh producten te koop met 50% korting. Dus als je interesse hebt in een Gosh product, sla je slag! Ik vind het jammer dat Gosh uit de schappen weg gaat. Ik heb twee producten geprobeerd en beiden zijn me erg goed bevallen. Voor de reviews klik hier en hier.

Dit is wat Gosh zegt over de lipstick:

GOSH Velvet Touch Lipstick gives an intense and long lasting colour to the lips due to a high concentration of colour pigments. This amazing creamy lipstick contains light reflecting pigments which give the lips a bright and shiny look. The colour pay-off is fantastic and it stays put on the lips for hours and hours. GOSH Velvet Touch Lipstick contains vitamin-E which protects against free radicals and vegetable oils for extra care and protection of the lips.

naamloos-01264333Zoals ik in de review van de andere Gosh lipstick al schreef vind ik de verpakking van de lipstick mooi. Simpel mat zwart met een glanzend zwarte rand waar Gosh in staat gedrukt. Ik heb de Gosh Velvet Touch lipstick in de kleur 159 Boheme. Ik betaalde €4,75 voor de lipstick.naamloos-01264366Hier zie je de lipstick zelf. Wederom trok de kleur van deze lipstick me erg aan. Een diepe, paarse kleur genaamd Boheme. naamloos-01264397Tijd voor de swatches! Het pigment van de lipstick is dik in orde. De lipstick heeft een glanzende finish. Mooi!naamloos-02124841Tot slot de lipstick op mijn lippen. Ik vind de kleur erg mooi, uniek ook! De glanzende finish vind ik ook prachtig, deze oogt natuurlijk.

What can I say? De Gosh Velvet Touch lipstick in de kleur 159 Boheme bezit alles wat ik zoek in een lipstick. Namelijk een mooie verpakking, goede pigmentatie, unieke kleur en prachtige finish. Als je nog een Gosh lipstick tegen komt in een Kruidvat filiaal zou ik zeker aanraden om er eentje te proberen!

Geef een reactie

