Quote of the week #31

Welkom bij Quote of the week #31! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen. Follow your heart but take your brain with you #31Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

Follow your heart but take your brain with you

‘Volg je hart!’ Is een advies dat je vaak hoort. Hier ben ik het zeker mee eens. Je hart volgen is heel belangrijk. Beter een baan waar je van houdt en wat minder verdienen dan een baan hebben die je haat en veel geld op de bank. Passie hebben voor wat je doet is erg belangrijk. Het lijkt me verschrikkelijk om wakker te worden en nergens zin in te hebben, geen reden te hebben om op te staan. Passie blijven houden bij de dingen die je doet is zo belangrijk! De dag van vandaag kun je echter niet blindelings je hart volgen, je moet je hersens altijd meenemen. Dit is wat ik je mee wil geven deze week. Vooral het eerste deel: volg je hart! Maar vergeet je hersens ook niet mee te nemen.

Volg jij je hart blindelings?

3 gedachtes over “Quote of the week #31

Geef een reactie

