Londen shoplog

‘Weer een shoplog met spullen uit Londen?’ Ja! Ik ben tijdens kerst in Londen geweest, klik hier voor het reisverslag en hier voor de boxing day shoplog. Mijn zus liep namelijk stage in Londen. Vorige maand ben ik enkele dagen naar Londen gegaan om met mijn zus nog wat leuke dingen te doen en tot slot samen terug naar Nederland te reizen. Kijk je mee naar mijn aankopen?

Fashion

SAMSUNG CSCSAMSUNG CSCBij Victoria’s Secret kocht ik deze sport-bh. Mijn eerste Victoria’s Secret kledingstuk ooit! Ik heb voor een simpel zwart model gekozen met brede bandjes waar met witte letters PINK op staat. De binnenkant van de bh is cheeky roze, een leuk detail! Voor deze bh betaalde ik £34,50 wat omgerekend neer komt op ongeveer €44,-.SAMSUNG CSCSAMSUNG CSCOok ben ik bij de Primark binnen gelopen. Hier kocht ik onder andere dit t-shirt. Het is een zwart-wit cropped t-shirt met lange mouwen. Ik draag bijna nooit een cropped shirt, maar deze vond ik erg leuk. Het shirt is niet heel kort, ik heb expres een maat groter gepakt zodat het shirt niet heel cropped en strak zit. Voor dit shirt betaalde ik £5,- omgerekend ongeveer €6,50.SAMSUNG CSCOok kocht ik bij de Primark een zwarte, high-wasted skinny jeans. Om precies te zijn de Super High Waist Skiny. Ik heb deze broek één á twee maten te groot gekocht omdat de broek erg klein uitviel. Voor deze broek betaalde ik £10,-, ongeveer €13,-. Voor kleine dames, net zoals ik, is deze broek zeker een aanrader, de broekspijpen zijn een erg fijne lengte!SAMSUNG CSCSamen met mijn zus bezocht ik de London Eye. Als souvenir kocht ik bovenstaande tas. Het leek me een handige tas om te gebruiken tijdens het shoppen, omdat er geen gratis plastic tasjes meer verstrekt worden. Bovendien vond ik de print erg leuk, de London Eye met veel feitjes erbij.

Beauty

SAMSUNG CSCSAMSUNG CSCIn de drogisterij Boots kocht ik onder andere een make-up kwast van Real Techniques. De kwast die ik heb gekocht komt uit de Bold metals Collectie en heet 202 Angled Liner. Deze wil ik gaan gebruiken voor het bijtekenen van mijn wenkbrauwen. Ik kocht de kwast met korting voor £8,-, ongeveer €10,30.SAMSUNG CSCVan het merk Bourjois kocht ik bovenstaand gezichtspoeder. Is de verpakking niet prachtig? Ik dacht dat het een matterend, los poeder was maar eenmaal thuis zag ik dat het een poeder is met radiant effect. Ik ben erg benieuwd naar het effect op mijn gezicht! Verwacht een review over dit poeder. Ik betaalde £10,-, ongeveer €13,-. Het merk Bourjois is overigens ook in Nederland verkrijgbaar.
SAMSUNG CSCSAMSUNG CSCOok kocht ik bovenstaande nagellak van Sally Hansen. Ik ben al langer op zoek naar een rood-oranje tint, deze tint is precies waar ik naar op zoek was. Lekker zomers! Voor £7,-(ongeveer €9,-) nam ik deze nagellak mee.SAMSUNG CSCVan het merk Revolution kocht ik het Redemption Palette Iconic 2. Dit palette bevat 12 matte en glanzende oogschaduws. Ik volg het merk Revolution op Instagram en ik kijk regelmatig kwijlend naar hun producten. Ik vind de kleurkeuze erg mooi in dit palette en ik ben benieuwd of het in gebruik ook goed bevalt. Ik rekende £4,- (ongeveer €5,10) af bij Superdrug voor dit palette.SAMSUNG CSCBij The Body Shop kocht ik de Fresh Nude Foundation. Ik kocht de lichtste kleur, 010 Chelsea Porselain. De foundation is erg licht, net wat lichter dan MAC NC15 tint. Ik ben erg benieuwd naar het effect van de foundation, ook hier kan je een review van verwachten! Voor de foundation betaalde ik £15,- omgerekend ongeveer €19,-. SAMSUNG CSCAls laatste laat ik de spullen zien die ik bij Lush heb gekocht. Ik kon het niet laten om wat bad-producten mee te nemen. Als eerste nam ik bovenstaande bath melt mee, de You’ve Been Mangoed bath melth. Deze ruikt zó lekker! Fris naar citroen en mango, heerlijk! Ik had deze bath melt ook al in December vorig jaar meegenomen maar ik vind hem zo lekker dat ik besloot een tweede mee te nemen. SAMSUNG CSCDe tweede bath melt die ik meenam heet Floating Island en zie je hierboven afgebeeld. Ook deze bath melt ruikt heerlijk, namelijk naar witte chocolade en vanille. Hmmm! In deze bath melt zit een stukje vanille, leuk gedaan!SAMSUNG CSCHet derde, en laatste product, dat ik bij Lush kocht was ook een bath melt. Deze bath melt draagt de naam Mmmelting marshmallow moment. Ik vind deze bath melt er vrolijk uit zien, hij herinnerd me aan een snoepje uit mijn jeugd, ik kan het niet helemaal thuisbrengen. Deze bath melt ruikt erg zoet á la Snowfairy maar met een twist. Ik vind Snowfairy persoonlijk té zoet, maar deze bath melt vind ik wel lekker ruiken. Voor alle drie de bath melts betaalde ik £2,- (ongeveer €2,55) per stuk.

Geef een reactie

