Quote of the week #32

Welkom bij Quote of the week #32! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen. Admire someone else's beauty without questioning your own #32

Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

Admire someone else’s beauty without questioning your own

Als ik op het station zit te wachten op mijn bus kijk ik altijd om me heen. Vaak is het erg druk en zijn er dus veel mensen te zien. Vaak zie ik dan een hele boel vrouwen langslopen. ‘Wauw, haar benen zijn lang! Had ik maar zo’n mooie benen.’ of ‘Haar outfit ziet er echt super uit, ik wil ook wel zo’n goed gevoel voor fashion hebben!’ zijn voorbeelden van gedachten die door mijn hoofd heen schieten. De quote van deze week slaat hierop. Aanschouw iemand anders’ schoonheid zonder je eigen schoonheid na te gaan. Iets wat ik moet leren! Ik vind dit erg lastig en kan er behoorlijk onzeker van worden. Ik kan me voorstellen dat ik niet de enige ben, dus deze is voor alle vrouwen out there. Niemand is perfect, en hoewel sommige mensen dit wel lijken zijn ze dit nooit. Iedereen heeft onzekerheden, maar ook bepaalde dingen waar ze trots op zijn. Zo ben ik blij met mijn blauwe ogen en lange wimpers. Er is altijd wel één ding aan jezelf die je mooi vind, ben je hier bewust van en laat je niet onzeker maken door anderen. Want zij kan dan wel lange benen hebben, maar ze heeft niet zo’n mooie blauwe ogen en lange wimpers als ik 😉

Wordt jij ooit onzeker door de schoonheid van anderen?

Geef een reactie

