Review: Goddess Of Love Highlighter

Onlangs kocht ik de Goddess Of Love Highlighter van het merk I Heart Makeup bij het Kruidvat. Al vaker zag ik de schattige blushes online voorbij komen in de hartvormige verpakkingen. Voor €5,99 kon ik de highlighter in dezelfde schattige verpakking niet laten liggen. Vandaag lees je mijn mening over deze highlighter!naamloos-03094972Hier zie je het doosje waarin de highlighter verpakt zit. Het is een ‘Trippe Baked’ highlighter, oftewel een gebakken highlighter. Gebakken make-up producten kunnen ook nat aangebracht worden voor een intenser pigment. naamloos-03094979Hier zie je de ingrediënten van de highlighter.naamloos-03094987naamloos-03094993De verpakking van de highlighter zelf. Een kartonnen doosje in de vorm van een hartje. De hartvorm van zowel de verpakking als de highlighter heeft I Heart Makeup afgekeken bij Too Faced. Voor de hartvormige blushes van Too Faced betaal je echter ruim €28,-, de highlighter van I Heart Makeup kocht ik voor €5,99. naamloos-03094998Het belangrijkste is natuurlijk de highlighter zelf. Naast de Goddess of Love highlighter zijn er nog twee ander varianten, namelijk Goddes of Faith en Golden Goddess. Golden Goddess is, zoals de naam al zegt, een gouden highlighter. Goddes of Faith is een metallic roze highlighter en Goddes of Love, de variant welke ik heb, geeft een koele, roze glans.naamloos-03095006Tijd voor de swatches! De glans die Goddess of Love geeft is erg lastig te fotograferen. Bovenstaande foto was het duidelijkst. De bovenste swatch is de highlighter nat geswached, de onderste swatch is droog. Goddess of Love geeft een subtiele, koele roze highlight.

Ik ben erg tevreden over de Goddess of Love highlighter. Zelf houdt ik van een subtiele highlighter, geen wet look voor mij. En dat is precies wat deze highlighter doet, een subtiele koele glans aan het gezicht geven. Daarnaast is de verpakking erg schattig en heeft de highlighter een zacht prijsje. Helemaal top! Ik ben ook erg benieuwd geworden naar de Goddess of Faith variant.. 🙂

Goddess of Love Tripple Baked Highlighter – €5,99 bij Kruidvat, of voor €6,99 hier online verkrijgbaar.

Geef een reactie

