Quote of the week #33

Welkom bij Quote of the week #33! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen. The only person you should try to be better than is the person you were yesterday #33

Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

The only person you should try to be better than is the person you were yesterday

Vergelijken, volgens mij vergelijken veel vrouwen zichzelf met anderen. Ik ook, af en toe wordt ik er zo moe van. Want er zullen altijd vrouwen blijven die in jouw ogen mooier/beter zijn dan jezelf. In plaats van het vergelijken van jezelf met anderen kun je beter jezelf vergelijken met hoe je gisteren of eerder was. Ik denk dat veel vrouwen dan tot de conclusie zullen komen dat ze erg gegroeid zijn. Als ik naar mezelf kijk ben ik trots dat ik de dag van vandaag goed weet hoe ik met mijn angsten om kan gaan. De dag dat ik voor het eerst een angst aanval kreeg lijkt zo lang geleden en ik herinner me dat ik me niet kon voorstellen hoe ik hiermee ooit om kon gaan. Elke vrouw krijgt moeilijkheden voor de kiezen en je moet ook zeker niet vergeten wat je hebt overwonnen en waar je beter in bent geworden.

Wat heb jij overwonnen of waar ben jij beter in geworden?

Geef een reactie

