Review: Catrice Lipstick 060 Floral Coral

Sinds ik deze lipstick bij & Other Stories heb gekocht ben ik op zoek naar een donkerdere variant hierop. In het Catrice schap kwam ik een lipstick tegen waarvan de kleur me erg aansprak. Ook de huls vond ik mooi, simpel en zwart. Ik nam de lipstick mee en vandaag lees je mijn review!naamloos-03095041Hier zie je de verpakking van de lipstick. Ik vind de verpakkingen van de lipstick erg mooi: een simpele matte, zwarte en slanke huls. Deze lipstick komt uit de Ultimate Stay-lipstick lijn van Catrice. Dit is wat Catrice zegt over de lipstick:

Intense kleuren met een trendy satin finish. De hoog gepigmenteerde, langhoudende textuur biedt een perfecte dekking zonder de lippen uit te drogen. Perfect voor elke dag.

naamloos-03095046Ik koos de kleur Floral Coral, een vrolijke en zomerse roze tint.naamloos-03095049naamloos-03095055Hier zie je de lipstick zelf. Ik vind de tint erg mooi, een ‘Your lips but better’ kleurtje. naamloos-03095058Tijd voor de swatch! De lipstick geeft een intens pigment af en heeft een mooie glans. Pretty!naamloos-03155077Full face met de Catrice Ultimate Stay Lipstick in de kleur 060 Floral Coral.

Ik kan heel kort zijn over deze lipstick: I love it! De kleur is heel universeel, je kan de lipstick dragen bij zowel een heftige ooglook als een simpele no make-up look. Daarnaast is de pigmentatie prima in orde en oogt de lipstick erg natuurlijk. Je krijgt waar voor je geld als je deze lipstick koopt!

Catrice Ultimate Stay Lipstick 060 Floral Coral – o.a. bij Kruidvat verkrijgbaar voor €4,99.

Geef een reactie

