Quote of the week #34

Welkom bij Quote of the week #34! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen. You can end of story #34

Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

You can. End of story

‘Zou dat wel lukken?’ ‘Wat nu als het me niet lukt?’ ‘Misschien moet ik dat niet doen, dadelijk mislukt het.’. Enkele voorbeelden van vragen die, nu ik erover na denk, vaker door mijn hoofd schieten dan ik me bewust van ben. Onbewust maak je vaak een overweging over bijna alle handelingen die je uitvoert. Als ik nadenk over de manier waarop ik onbewust die overwegingen maak valt me op dat ik vaak onzeker ben over mezelf. ‘Zal ik eens die rode lipstick dragen naar school? Nee, dan wordt ik zeker aangekeken.’ of ‘Zal ik eens proberen om dat ingewikkelde gerecht te bereiden? Nee, dan zal het wel mislukken.’ zijn voorbeelden van de manier waarop overwegingen vaak in je hoofd wordt afgehandeld. Deze week wil ik je meegeven: twijfel niet aan jezelf. YOU CAN. END OF STORY.

Twijfel jij ooit aan jezelf?

Geef een reactie

