Lente Fashion Inspiratie

Het is officieel lente en ik krijg spontaan zin om mijn kledingkast op te ruimen! En als je kledingkast opgeruimd is moet je deze natuurlijk compleet maken door nieuwe lente items toe te voegen. Vandaag deel ik mijn fashion inspiratie voor de lente met je!

Geknoopt shirt

Bronnen foto’s klik hier en hier.

Een geknoopt shirt vind ik een nonchalante touch geven aan outfit. Heb je nog een ruimvallend t-shirt gevonden achter in je kast? Leg er een knoop in en je bent weer helemaal fashionable 🙂

Lace up flats

Bronnen foto’s klik hier en hier.

Deze mooie ballarina’s zit ik al een tijdje te eyballen. Ik vind ze erg mooi! Redelijk simpel, maar elegant en vrouwelijk. Vergelijkbare schoenen zijn o.a. in het rood bij Sacha verkrijgbaar, klik hier.

T-shirt jurkje

Bronnen foto’s klik hier en hier.

De T-shirt dress zie ik regelmatig op Pinterest voorbij komen. Ik vind dit jurkje erg flatterend mits deze niet te lang en te wijd is. Je zou eventueel ook een riempje kunnen dragen in je taille om dit jurkje nog flaterender te maken.

Printed trousers

Bronnen foto’s klik hier en hier.

Sinds ik deze post op de blog Sophie etc. heb gelezen ben ik op zoek naar een mooi paar printed trousers. Ze zijn zo vrolijk en makkelijk te combineren met een simpel t-shirt. Bij de H&M hebben ze op het moment leuke printed trousers, klik hier.

Zonnebril

Bronnen foto’s klik hier en hier.

Een zonnebril is een must in de Lente. Bovenstaande twee zonnebrillen vind ik erg mooi. De linkse zonnebril is van Ray Ban, het model heet Round Metal en de kleur is Matt Gold. Op deze site is de bril online te passen, erg grappig. De tweede bril is het model Invader van het merk Quay.

Rokjes

Bronnen foto’s klik hier en hier.

Rokjes passen uiteraard bij de lente. Op dit moment is het nog te koud om met blote benen een rokje te dragen, maar met een panty of majot kan het prima. De twee bovenstaande modellen rokjes vind ik erg mooi.

Off the shoulder top

Bronnen foto’s klik hier en hier.

Off the shoulder tops vind ik erg mooi, lekker nonchalant. De rechtse top is van de H&M en vind ik erg mooi.

Cutout boots

Bronnen foto’s klik hier en hier.

Als laatste wil ik het hebben over cutout boots. Deze laarsjes met ‘uitsparing’ in de zijkant vind ik erg mooi. Het mooiste vind ik ze met een hak zodat je er ook wat extra lengte van krijgt.

Wat is jouw favoriete fashion inspiratie voor de lente?

2 gedachtes over “Lente Fashion Inspiratie

    1. Dankjewel! Ik ben trouwens helemaal enthousiast geworden van je Colourpop reviews. Zo enthousiast dat ik via de facebook pagina die in je artikel stond vermeld een bestelling heb gedaan. 🙂 Je ziet ze nog wel verschijnen op mijn blog!

      Like

Geef een reactie

