100e artikel + give away

Vandaag, 26 maart 2016, is mijn 100artikel online gekomen! Ook ben ik vandaag jarig, ik word vandaag 20 jaar oud. Een enorme mijlpaal voor zowel mijn blog als mij persoonlijk. Reden genoeg voor een give away!ConfettiWat een toeval dat zowel mijn 20verjaardag als het 100artikel op mijn blog op dezelfde dag valt! Als eerste wil ik mijn lezers bedanken. Ook al is mijn beautyblog erg kleinschalig, Ik werk er met veel liefde en plezier aan. In het begin was ik erg onzeker over mijn blog, en om eerlijk te zijn ben ik dat nog regelmatig. Tips zijn altijd welkom! Een lieve comment of like kan  mijn dag echt goed maken. Deze zorgen ervoor dat ik met liefde en plezier aan  mijn blog blijf werken en mijn blog blijf verbeteren. Dankjewel voor de comments en likes die ik heb gekregen!

Een greep uit de 100 artikelen:

Give Away

Om het 100e  artikel van mijn blog te vieren houd ik een give away. Het volgende kun je winnen:naamloos-03235137De Coralista blush van het merk Benefit! Vandaag is tevens een review van deze blush online gekomen. Ik ben razend enthousiast over deze blush en wil er graag eentje weg geven aan een lezeres van mijn blog.

Zo doe je mee:

  • Volg mij op instagram, mijn gebruikersnaam is emmabelleza.
  • Plaats een reactie onder dit artikel waarin je jouw instagram naam zet (zodat ik kan controleren of je me volgt) en vermeld dat je meedoet aan de winactie.
  • Om extra kans te maken kun je mijn blog ook op bloglovin’ volgen

Meedoen kan tot en met 8 april. De winnaar zal op 9 april persoonlijk bericht van mij ontvangen. Succes!

Geef een reactie

