Verjaardagscadeau’s 2016

Vandaag schrijf ik voor het eerst een ‘What I got for my birthday’ artikel. De dag voor Pasen (26 maart) ben ik 20 jaar oud geworden. Een bijzondere leeftijd voor mijn gevoel. Je komt toch weer in een andere levensfase als je uit je tienerjaren stapt. Dat klinkt wel heel sentimenteel, maar zo voelt het voor mij. I’m getting old! Anyway, vandaag laat ik een deel van de cadeautjes zien die ik heb gekregen.naamloos-03295259Als eerste wil ik het bovenstaande flesje laten zien. Dit navulbare waterflesje stond op mijn verlanglijstje en ik ben dan ook blij dat ik deze heb gekregen. Het flesje is van het merk Dopper.naamloos-03295260.jpgOok kreeg ik deze lieve, zelfgemaakte kaart van mijn zusje. Ik vind het altijd leuk om  zelfgemaakte cadeau’s te krijgen en ik zie duidelijk dat mijn zusje moeite heeft gedaan om deze kaart te knutselen. Hier ben ik dan ook erg blij mee 🙂naamloos-03295266Van mijn moeder kreeg ik bovenstaande producten van de Rituals. Ik vind het altijd fijn om een lekker product te krijgen van de rituals. Zo ook deze vrolijke, oranje verwen artikelen. De geur vind ik ook erg fijn: Sweet orange & Cedar.naamloos-03295268Bovenstaande snoepjes kreeg ik eveneens voor mijn verjaardag. Deze vonden mijn moeder en zusje bij me passen 🙂naamloos-03295275naamloos-03295276Met bovenstaand boek ben ik erg blij: Face Paint geschreven door Lisa Eldridge. Een prachtig boek over onder andere de geschiedenis van make-up. Prachtig vormgegeven met hoogwaardige foto’s en afbeeldingen.naamloos-03295270Van mijn tweelingzus kreeg ik bovenstaand fotolijstje cadeau. Inclusief foto van mijn tweelingzus en ik in Londen. Hier ben ik ook erg blij mee, als je goed kijkt zie je tussen ons in de Big Ben staan. naamloos-03295278Ook kreeg ik van mijn tweelingzus bovenstaande schildering. Deze heeft ze zelf gemaakt en ik ben erg trots dat ik deze prachtige glasschildering bezit. Ik vind hem erg mooi en de kleurkeuze vind ik goed bij mij passen, simpel en girly.naamloos-03295282naamloos-03295284Het laatste cadeau dat ik wil laten zien is dit boek van Jamie Oliver. Ik vind bakken erg leuk maar ga na het krijgen van dit boek zeker wat recepten voor avondeten uit proberen.  Ik ben benieuwd of er nieuwe favoriete recepten uit dit boek gehaald worden.

Dit was een selectie van de cadeau’s die ik heb gekregen voor mijn verjaardag. Wat vind jij leuk om te krijgen voor je verjaardag?

2 gedachtes over “Verjaardagscadeau’s 2016

Geef een reactie

