Review: Redemption Palette Iconic 2

Vandaag lees je mijn mening over het prachtige oogschaduwpalette welke ik in Londen kocht. Om precies te zijn kocht ik het Redemption Palette Iconic 2 van het merk Revolution. Eenmaal in de Superdrug(een drogisterij) stond ik te kwijlen over het make-up schap van Revolution. Ik volg dit make-up merk al even op Instagram en ik vind hun make-up producten echt prachtig. En dan met name de paletten die ze maken. Dit make-up merk kun je ook in Nederland online kopen, klik hier voor de webshop. Dit is wat Revolution over het oogschaduwpalette zegt:

THE ultimate 
palettes with ultra high payoff.


A perfect mix of pearl, shimmer and matte shades. Totally collectable and a pure selloutnaamloos-03095022

Hier zie je de verpakking van het palette. Simpel zwart met een doorzichtig deel. Ik vind de verpakking prima, praktisch. De verpakking is niet uitermate mooi, maar dat verwacht ik ook niet voor het geld wat je betaald voor dit palette.naamloos-03095024Hier zie je de achterkant van het palette. Onder andere de ingrediënten vallen hier te lezen.
naamloos-03095013Het belangrijkste: de inhoud van het palette. Is het niet prachtig? Ik vind de kleurkeuze erg goed gedaan. Right up my alley! Het palette bevat zowel warme als koele tinten. Het bijgevoegde oogschaduwkwastje vind ik nutteloos, deze gebruik ik niet.
naamloos-03095026De swatches van de oogschaduws. Ik ben erg onder de indruk! Vooral de oogschaduws met de metallic finish vind ik prachtig. Wat kan ik nog meer zeggen? De swatches spreken voor zich! Alleen de eerste kleur in het palette valt zo goed als weg op mijn huid.
naamloos-03215107Hier zie je een ooglook die ik met het oogschaduwpalette heb gemaakt.
Naar mijn mening heeft elke vrouw een Revolution oogschaduwpalette in haar leven nodig. De kwaliteit die je krijgt voor het geld dat je betaald vind ik erg indrukwekkend. Voor het palette dat ik heb gekocht betaalde ik £4,- wat omgerekend neer komt op ongeveer €5,-. Op de website van Revelution is o.a. dit oogschaduwpalette te bestellen, de verzendkosten bedragen ongeveer €6,20. GO GET IT!
Iconic 2 oogschaduwpalette – hier online te koop voor £4,-/€5,-.
Geef een reactie

