Quote of the week #36

Welkom bij Quote of the week #36! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen.be awesomeBron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

Be awesome

Vandaag geen diepgaande, filosofische quote. In plaats daarvan heb ik een luchtige, vrolijke quote deze week. Be awesome! Het mooie weer van afgelopen weekend heeft me flink opgeladen, ik hoop jullie ook! Wat weer toch met je gemoedstoestand kan doen. Ik heb vooral gisteren erg genoten van de zon, zelfs mijn huiswerk in het zonnetje zitten maken. De zon maakt alles toch net wat leuker om te doen 🙂 Deze week wil ik deze positieve vibe voortzetten door bovenstaande vrolijke quote te delen. Relax, and be awesome!

Geef een reactie

