Review: Kiehl’s Daily Reviving Concentrate

Midnight Recovery Concentrate is het welbekende serum van het merk Kiehl’s. Pasgeleden heeft Kiehl’s een variant van het Midnight Recovery Concentrate voor overdag uitgebracht. Dit serum voor overdag heb ik getest en vandaag lees je mijn mening!naamloos-01194255Dit is wat Kiehl’s zegt over het Daily Reviving Concentrate:

  • Lichtgewicht gezichtsolie voor een jeugdige en stralende huid. Dit krachtig elixir versterkt de natuurlijke huidbarrière tegen dagelijkse agressoren voor een jonger ogende en stralende huid.
  • Mix van natuurlijke oliën, van gemberwortel, zonnebloemen en tamanu, voor een fris en jeugdig huid van ‘s ochtends tot ’s avonds. Vrij van parabenen en minerale olie, van 100 % natuurlijke origine.

Dit serum sprak me aan omdat het op basis van natuurlijke oliën is. Ik heb namelijk een gevoelige huid. Mijn huid is de laatste tijd wat droger en een gezichtsolie leek me prettig. Daarnaast was ik erg benieuwd of de hele hype rondom de Midnight Recovery Serum terecht was, dit serum voor overdag is immers een variant hierop. naamloos-01194257Na het reinigen van de huid kunnen 2 – 3 druppels van het serum verdeeld worden over het gezicht.naamloos-01194258Nog meer info over het serum op de verpakking.naamloos-01194259Hier zie je de ingrediënten van het serum. Een heleboel natuurlijke oliën zoals Kiehl’s belooft. Naast deze oliën zitten er herstellende en voedende ingrediënten in dit serum. De linalool die in dit serum zit zou wat irriterend kunnen werken op de gevoelige huid. Zelf heb ik hier echter, met mijn gevoelige huid, geen problemen mee gehad. Iedereen reageert natuurlijk anders op bepaalde stoffen, dus houd hier rekening mee. naamloos-01194264Hier zie je de verpakking van het serum/de gezichtsolie. Een glazen flesje met pipetje. Het pipetje vind ik prettig werken, het is hygiënisch en doseert de olie goed. Het glazen flesje is een puntje van kritiek, dit is namelijk niet handig als je gaat reizen. De olie zelf heeft een lichte kleur en trekt snel in. Tijdens het gebruik van dit serum heb ik geen geur opgemerkt.

Het Daily Reviving Concentrate van Kiehl’s is me goed bevallen. Het heeft geholpen bij mijn droge huid, wat ik graag wilde. Make-up zit écht mooier als ik dit serum van te voren gebruik, vooral waar mijn huid normaal droog is. De olie trekt snel in en is vrijwel geurloos. Ik vind het ook erg prettig dat het serum voornamelijk uit natuurlijke oliën bestaat. De glazen verpakking is een punt van kritiek. Toch zou ik dit serum opnieuw aanschaffen. Ik vind het heel prettig werken en ik hoef hiernaast geen dagcrème te gebruiken.

Daily Reviving Concentrate – bij Kiehl’s (o.a. bij Bijenkorf) te koop.

15 ml – €23,-

30 ml – €42,-

 

Geef een reactie

