Bucket list – boekje

Al een tijdje heb ik het idee om een bucket list – boekje te maken. Een bucket list is een lijstje van dingen die je nog wil doen in je leven. Ik heb al langer een bucket list op mijn telefoon, maar ik wil deze graag opschrijven.  Dan staat het zwart op wit, dan neem ik het serieuzer. Ook als ik dan een item van mijn bucket list heb gedaan kan ik erbij opschrijven hoe de ervaring was en eventueel een foto erbij plakken of iets dergelijks. Graag wil ik je met dit artikel meenemen met mijn bucket list – boekje. Ik zou ook een artikel kunnen schrijven als ik een item van mijn bucket list voltooid heb. Dan kan ik de bijbehorende pagina in mijn boekje laten zien en er wat meer over vertellen. Laat me weten wat je daarvan zou vinden!

Ik vind bucket lists erg leuk, ik vind het interessant om te horen wat op de bucket lists van anderen staan. Het kan van alles zijn, het is heel persoonlijk. Door het maken van een bucket list wordt je bewuster van wat je nog graag wilt doen, wat erg positief is! Naar mijn mening moet iedereen een bucket list hebben. Met het artikel van vandaag hoop ik meerdere mensen te inspireren om een bucket-list te maken.lederen notitieboekje

Het boekje

Onlangs bestelde ik via Bol.com mijn bucket list – boekje, klik hier. Ik wilde er graag eentje met een lederen kaft en heb gekozen voor een formaat waar ook een foto ingeplakt kan worden. Ik vind deze van Etsy ook erg mooi, maar de verzendkosten hiervan zijn erg hoog.7a8df06f92523801b64331f909e400f2

Indeling boekje

Op internet kon ik niet veel artikelen vinden over bucket list – boekjes die andere mensen hebben gemaakt. De indeling van het boekje heb ik volledig zelf bedacht. Op de eerste pagina van mijn bucket list wil ik graag de titel van het boekje neer zetten. Op de eerste pagina komt dus ‘Bucket list’ te staan en mijn naam en adresgegevens voor als het boekje ooit kwijt raakt. Daarna wil ik een overzicht creëren van mijn bucket list met vakjes ervoor zodat een item afgevinkt kan worden als het gedaan is. Daarna laat ik ruimte over. Hier wil ik dan, als ik een item heb gedaan, beschrijven hoe de ervaring was, op welke datum ik het item heb gedaan en een foto of iets dergelijks erbij. Santorini

Inhoud

Ik ben er nog niet helemaal over uit welke items precies in mijn bucket list – boekje komen. Ik heb veel dingen op mijn bucket list staan, het ene wat serieuzer dan het andere, en wil hier graag een selectie in maken. Het is natuurlijk ook niet realistisch om een ellenlange bucket list te hebben. Hier zijn in ieder geval een paar items die zowiezo in mijn bucket list – boekje komen:

  • Santorini bezoeken

Dit Griekse eiland lijkt voor mij hemel op aarde. Deze idyllische plek met haar witte huisjes met blauwe daken stijl tegen de bergwand gebouwd is echt een droom. Het liefst ga ik er deze zomervakantie nog heen!

  • Beyoncé zien optreden

Dit is een wens die al lang bestaat, I love Beyoncé! Dit item gaat op korte termijn gedaan worden, ik heb namelijk tickets kunnen bemachtigen voor Beyoncé in Dusseldorf op 12 juli!

  • Het noorderlicht zien

Het noorderlicht vind ik er fascinerend en uiteraard heel mooi! Ik zou heel graag een keer het noorderlicht zien. Het liefst tijdens een reis naar Ijsland, Noorwegen of Zweden.

  • Een tatoeage laten zetten

Niet iedereen verwacht deze wens bij mij, denk ik. Maar ik zou het wel graag willen! Ik zou dan kiezen voor een kleine, subtiele tatoeage. Ik vind een cijfer of symbool zoals een anker erg mooi.

Dit was mijn bucket list – boekje update tot nu toe. Laat me zeker weten of je het leuk zou vinden om meer te lezen over mijn bucket list. Bijvoorbeeld als ik een item van mijn lijstje voltooid heb. Hopelijk heeft mijn artikel je geïnspireerd om zelf een bucket list te maken!

Geef een reactie

