Review: Guerlain Sun-Twin-Set

I love me some lipstick! Al eventjes ben ik op zoek naar een vrolijke, zomerse tint voor op mijn lippen. En deze heb ik gevonden, namelijk een lipstick uit de La Petite Robe Noire collectie van Guerlain, ik heb de kleur 041 Sun-Twin-Set gekozen. Ik vind de kleur prachtig en was helemaal verkocht toen ik de verpakking zag!

Dit is wat Guerlain over de  La Petite Robe Noire lipsticks zegt:

Guerlain creates an absolutely essential and utterly irresistible La Petite Robe Noire Lipstick in deliciously shiny texture to dress up your style with colour!
Vibrant shades in an innovative texture:
– a light-weight texture reveals the lips’ natural radiance, leaving them supple and comfortable
– buildable coverage thanks to its thin film: one layer to offer a glimpse of the sensual texture of the lips, several for a more dense and sophisticated finish
– inspired by La Petite Robe Noire, the formula is deliciously perfumed and delicately flavoured for an unforgettable taste on your lips
– an ultra-shiny finish and pure & luminous colours thanks to a cocktail of fine oils and a selection of “POP” pigments coated in a specific shine-boosting resin

 

Deze lipstick voelt voor mij echt aan als een luxe-prinsessen product. Wacht maar tot je de verpakking ziet, dan snap je wat ik bedoel! 🙂 Ook bevat de lipstick La Petite Robe Noir, een bekende fruitige geur van het merk. Dit zorgt er ook voor dat de lipstick een luxe gevoel geeft.

naamloos-04105289naamloos-04105295naamloos-04105297Alleen het kartonnen doosje om de lipstick heen is al een lust voor het oog! Maar het gaat er natuurlijk om wat er in deze verpakking zit.naamloos-04105302naamloos-04105306

 De verpakking vind ik dus echt heel prinses-achtig. Met dat hartje aan de onderkant van de lipstick en de doorschijnende huls. De doorzichtige huls van de lipstick is wel bulky, best groot dus. Dit is verder niet storend, maar dit viel me op.naamloos-04105318naamloos-04105319De kleur van de lipstick is hetgeen wat me op de eerste plaats aantrok. Een vrolijke roze – koraal kleur. Uitermate geschikt voor de lente en zomer! De lipstick bevat kleine glittertjes, die zijn echter niet te zien op de foto. En de lipstick ruikt dus ook lekker fruitig. Van te voren wist ik niet zeker of ik dit wel prettig zou vinden, maar het stoort mij niet. De geur is niet té sterk en ik vind de geur lekker, fruitig en zoet. Het geeft juist een extra luxe gevoel aan deze lipstick!naamloos-04105325Tijd voor de swatch! Volgens Guerlain is de dekking van deze lipstick opbouwbaar. Dat heb ik nog nooit gehoord over een lipstick, wel over een foundation bijvoorbeeld. Het pigment viel mij niet tegen, er komt aardig wat kleur van de lipstick af! De finish is glanzend en de lipstick voelt prettig aan, als een lippenbalsem.naamloos-04125506Hier zie je de lipstick op mijn lippen. Ik vind het effect mooi! De lipstick geeft voldoende kleur af en ziet er tegelijkertijd natuurlijk uit. Dat komt denk ik door de glanzende finish.

Mijn conclusie over Sun-Twin-Set van Guerlain kun je wel raden: I’m hooked. Het liefst zou ik er nog eentje bij kopen want ook de kleurenselectie heeft Guerlain goed gedaan. De lipstick heeft een goede dekking en mooie finish. De fruitige geur die de lipstick af geeft zorgt voor extra luxe. En de verpakking! Ik houd er wel van, een beetje kitch. Het is echt een juweeltje in je make-up lade.

Guerlain La Petite Noire lipstick 041 Sun-Twin-Set – o.a. bij Ici Paris Xl, Douglas en De Bijenkorf te koop voor €30,50.

Tip: wacht op de 25% korting aanbieding bij Ici Paris Xl! Deze actie komt om de zoveel tijd terug in de winkels en dat scheelt bij deze lipstick ongeveer €8,-.

Geef een reactie

