Quote of the week #38

Welkom bij Quote of the week #38! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen.Life is a one time offer, use it well (2)

Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

Life is a one time offer, use it well

De sleur van elke dag laat je soms vergeten waar het leven écht om draait: genieten! Alle stress, verplichtingen en verwachtingen voeren de druk van het alledaagse leven steeds hoger op. Ik heb het gevoel dat er steeds meer van je verwacht wordt. Om deze reden raak je steeds meer gefocust op wat je móét doen en niet meer op wat je graag wilt doen. Zo voelt het voor mij in ieder geval. Maar als ik nadenk over wat echt belangrijk is in het leven is het ‘leven’. Leuke dingen doen, te gekke avonturen creëren en genieten. Soms ben ik bang dat ik later als oude vrouw terug kijk op mijn leven en denk ‘Had ik maar meer genoten van mijn leven, gewoon dat gekke idee uitgevoerd dat in me op kwam.’. Dit wil ik voorkomen, je leeft ten slotte maar één keer! In dit artikel vertelde ik al over mijn bucket list-boekje. Door het maken van een bucket list wordt je bewuster van  leuke dingen die je nog graag wilt doen. Dat maakt het een stuk makkelijk om deze dingen uit te voeren. Life is a one time offer, use it well!

Vergeet jij soms om leuke dingen te doen?

Geef een reactie

