New Hair

Afgelopen weekend ging ik weer eens naar de kapper. Ik wilde namelijk wat anders doen met mijn haar. Vandaag laat ik het resultaat zien!

Voor

Hier zie het kapsel dat ik had voordat ik naar de kapper ging. Vooral mijn haarkleur kon wel een opfrisbeurt gebruiken! De laatste keer had ik mijn haar thuis geverfd in een bruine kleur. Ondertussen kwam er bij de punten de blonde kleur alweer doorheen wat ik daarvoor had. Ook mocht er weer wat van de lengte van mijn haar af.

Na

Voor de lente en zomer wilde ik mijn haar wat lichter. De kapper heeft bij mij de Balayage techniek toegepast. Dit wil zeggen dat er een overloop van kleur in mijn haar gecreëerd wordt. De lichtere kleur die na het ontkleuren verscheen was erg warm van kleur.Ook zat er Olaplex bij de kleuring, dit zorgt ervoor dat je haar vrijwel niet beschadigd. De kapper heeft na het ontkleuren een toner gebruikt om mijn haar assiger van kleur te maken. Nu ik de foto’s bekijk zie ik dat er van de lengte nog wat meer af had gemogen. Hier ga ik denk ik nog een keer voor terug. Verder ben ik dik tevreden met mijn kapsel!

Wat vind jij van het resultaat?

Geef een reactie

