Quote of the week #39

Welkom bij Quote of the week #39! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen.the-future-is-bright-pink-gold-prints

Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

The future is bright

Vandaag, wederom, een motiverende quote. Op het moment ben ik nogal gestrest. Waarschijnlijk ben ik niet de enige. Zelf zit ik het laatste jaar van mijn opleiding: examens dus! Ook voor scholieren die niet in hun examenjaar zitten zijn de laatste periodes van het schooljaar stressvol. De laatste grote verslagen en toetsen moeten afgemaakt en ingevuld worden én goed beoordeeld worden. Stress! Bij dezen wil ik je eraan herinneren dat de stress maar tijdelijk is. Denk aan die welverdiende zomervakantie die aan het einde van de tunnel wacht! Ook het weer begint letterlijk bright te worden. Stel een foto van je vakantiebestemming in als achtergrond op je telefoon en ga ervoor! Nog even, en dan kun je ontspannen. The future is bright!

Ben jij momenteel gestrest?

Geef een reactie

