Lente shoplog

De laatste tijd weet ik niet meer wat ik aan moet doen. Heb jij dat ook? Dan sta ik voor een kast vol kleren, met het gevoel niets te hebben. Om dit te veranderen wilde ik A – mijn kledingkast opruimen en B – mijn kledingkast aanvullen met nieuwe aankopen. Aan punt A wordt nog gewerkt, maar het aanvullen van mijn kledingkast heb ik zeker gedaan. Vandaag laat ik zien wat ik de afgelopen tijd kocht. Naast kleding laat ik ook nog wat beauty- en lifestyle-artikelen zien. Ik heb de afgelopen tijd aardig wat spulletjes verzameld om te laten zien, so lets begin!naamloos-04265563Bovenstaand t-shirt kocht ik bij Stradivarius voor €9,95. Stradivarius is het jongere, en goedkopere, zusje van Zara. Onlangs is deze keten geopend in Amsterdam. Dit t-shirt vond ik erg leuk en zomers. Ik plan het te dragen met mijn witte tuinbroekje.naamloos-04265566Ook kocht ik bij Stradivarius dit etuitje. Ik ben al langer op zoek naar een school-etui en deze maat vind ik perfect! Ook vond ik de tekst erg leuk. Deze kostte €3,95.naamloos-04265577Bij Urban Outfitters kocht ik dit leuke kettinkje. Ik vind kettinkjes met een soort munt erg leuk. Dit specifiek kettinkje vond ik erg mooi omdat het van zilverkleurig materiaal is en het steentje vond ik een erg mooie kleur hebben. Voor €15,- nam ik deze mee.naamloos-04265579Bij Lush kocht ik bovenstaande gezichtscrème. Ik gebruik al een tijdje Imperialis, ook een gezichtscrème van Lush. Mijn gezicht had echter wat meer voeding nodig en daarom wilde ik bovenstaande crème uitproberen. Deze kostte €18,25.naamloos-04265581Ik liep voor het eerst de winkel Søstrene Grene binnen. Wat een leuke winkel! Ik kocht twee producten waaronder bovenstaand notitieblokje voor €0,95. De tekst vind ik erg leuk die erop staat!naamloos-04265588Ook kocht ik hier deze post-it stapel. Deze was wat prijziger, namelijk €4,20. Mijn post-its zijn op en deze vond ik er tof en stylish uitzien.naamloos-04265593Bij de Bijenkorf moest ik uiteraard even bij de Charlotte Tilbury counter kijken! Hier nam ik twee producten mee, onder ander bovenstaand lippotlood. Hier betaalde ik €22,- voor en hier komt uiteraard een review van op mijn blog.naamloos-04265596Het tweede product dat ik van Charlotte Tilbury kocht was Bar Of Gold, een gouden highlighter. Ik ben al even op zoek naar een mooie, gouden highlighter en twijfelde tussen deze van Charlotte Tilbury en de Afterglow highlighter van Urban Decay in de kleur Sin. Ik hoop dat ik de goede beslissing heb gemaakt! Deze kostte €40,- ook hier komt een review van!naamloos-04265599Ook kocht ik bij de Bijenkorf een parfum van het merk Jo Malone. Ik ben al even op zoek naar een uniek parfum en vond deze bij Jo Malone. Ik wilde een frisse geur omdat ik normaal altijd een bloemig/fruitig parfum draag. Dit parfum bevat mint wat een frisse kick geeft aan de geur. Erg uniek! Deze kostte €50,-

naamloos-04265605Bij H&M kocht ik deze haar-klemmen. Heel simpel en saai. Deze kostte €2,50.naamloos-04265606Bij de H&M kocht ik nog enkele kledingstukken waaronder dit leuke jurkje. Voor mij is dit een perfect jurkje: het heeft mouwtjes, de juiste lengte, is getailleerd en heeft zakken! Oh, en de kleur vond ik ook leuk: olijfgroen. €15,-naamloos-04265611Ook kocht ik deze nachtjapon bij H&M. Ik vond de tekst leuk en ik vind het wederom fijn dat er mouwtjes zitten aan dit kledingstuk. Deze nam ik voor €13,- mee.naamloos-04265614Bij de H&M kocht ik deze sport-top. Ik vond het patroontje leuk en de kleurkeuze ook: wit-zwart-grijs-blauw. €10,-.naamloos-04265616SAMSUNG CSCDeze leuke spijkerbroek kocht ik bij Zara voor €29,95. Ik vind de streepjes erg leuk en zomers, ik zou deze broek combineren met een simpele, witte, blouse. naamloos-04265620Deze luchtige trui kocht ik ook bij Zara. Ik vind de hals van de trui en lengte van de mouwen mooi. Praktisch voor ’s avonds wanneer het afkoelt! €17,95.naamloos-04265622Bij de Zara kocht ik een tweede broek. Deze is cropped, wat voor mij de juiste lengte is, haha 🙂 De kleur van deze broek vind ik erg mooi, de perfecte spijkerbroekenkleur wat mij betreft. de ripped onderkant van de broek en scheuren bij de knieën geven deze broek een nonchalante vibe, wich I like! Deze kostte €39,95.

Hopelijk heb je genoten van mijn shoplog! Laat me zeker even weten wat jij van mijn aankopen vind!

Geef een reactie

