Review: NYC ExceptioNUDE Lipstick

Vandaag review ik weer een lipproduct, zoals je weet mijn favoriete make-up product! De kleur 101 ExceptioNUDE uit de lipsticklijn Get It All van NYC is vandaag aan de beurt. Ik was namelijk erg benieuwd naar de kwaliteit van deze budget lipstick!naamloos-04105446naamloos-04105448Hier zie je de lipstick. Ik koos voor de kleur 101 ExceptioNUDE omdat het me een mooie nude kleur leek. Meestal kies ik bij een nude kleur voor een wat rozere lipstick. Ik was benieuwd hoe een bruinere nude kleur bij mij uit zou pakken. Dit is wat NYC over de Get It All lipsticks zegt:

Zeg maar Hi tegen NYC NEW YORK COLOR GET IT ALL LIP COLOR. De prachtige color-matching huls bevat alle voordelen waar je van droomt voor je lippen. De eerste low-cost lipkleur heeft een comfortabele en romige textuur en een langblijvende formule die een intense kleur geeft.

naamloos-04105450naamloos-04105464NYC belooft een goed pigment en een romige lipstick die lang blijft zitten. Ik vind de verpakking van de lipstick leuk. De onderkant van de huls is in de kleur van de lipstick zelf, het bovenste gedeelte van de huls is zwart en een doorzichtige ‘dop’ zorgt ervoor dat je de lipstick door de huls heen kunt zien. De doorzichtige dop zorgt er wel voor dat de lipstick wat goedkoop oogt, maar ik vind het geen probleem.

Toen ik de lipstick voor het eerst bekeek viel me op dat er allemaal vlekjes op de lipstick zelf zitten. Vreemd! Het zal niks afdoen aan de kwaliteit van de lipstick, het ziet er alleen niet zo mooi uit. De geur van de lipstick is zo’n typische lipstickgeur. Dezelfde geur als de ‘oude’ lipsticks van Essence en de lipsticks uit de Dare To Go Bare Nude Collection van Rimmelnaamloos-04105465De swatch op mijn arm! Zoals ik al zei ben ik benieuwd hoe deze bruine nude-keur op mijn lippen uitpakt. Let’s see!naamloos-04115496Full-face met ExceptioNUDE. Ik vind het mooi! Een echte nude is het niet bij mijn lichte huidskleur. Desalniettemin vind ik het een mooie, natuurlijke kleur. Mooi bruin-roze wat nu populair is.

Ik ben enthousiast over ExceptioNUDE van NYC, wat een mooie kleur! Ik merk dat ik hem regelmatig uit mijn make-up lade pak omdat het de enige ‘bruinige’ lipstick is die ik heb. Wat anders dan de roze en rode lispticks die ik meestal draag! De textuur van de lipstick vind ik erg prettig, heel romig zoals NYC belooft. Het pigment is ook prima in orde, zoals je op de swatches kunt zien. Heel long-lasting is ExceptioNUDE niet. Na een maaltijd moet je de lipstick even bijwerken. Voor de prijs die je betaald voor deze lipstick ben ik dik tevreden!

NYC Get It All Lip Colour 101 ExceptioNUDE – €4,50

o.a. bij Kruidvat en Trekpleister te koop

Een gedachte over “Review: NYC ExceptioNUDE Lipstick

Geef een reactie

