Quote of the week #40

Welkom bij Quote of the week #40! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen.AdventurersLBG14xBG-1024x768

Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

Oh darling let’s be adventurers

Avonturen, ik maak ze niet zo vaak mee. Het liefst doe elke doordeweekse dag hetzelfde op dezelfde manier op hetzelfde tijdstip. Ik houd van duidelijkheid en houvast. Volgens mij vinden de meeste mensen het fijn om een ritme te hebben. Een bepaald ritme kan er echter voor zorgen dat je in een sleur komt. Af en toe is het goed om uit dit ritme te stappen en iets te ondernemen dat buiten je comfort zone ligt. Mijn vader gaf me ooit een magneetje waarop staat: Life begins at the end of your comfort zone. En dat is helemaal waar! Deze week wil ik je motiveren om uit je comfort zone te stappen en een avontuur aan te gaan. Dit hoeft niet persé een groot avontuur te zijn, het is belangrijk dat je bewust een avontuur(tje) aangaat. Komende donderdag ga ik mijn eigen avontuur beleven. Ik ga namelijk met twee klasgenootjes naar Wenen! Hier houden we een city-trip van enkele dagen. Vorige week kwamen mijn klasgenootjes spontaan met het idee om dit te doen. En komende woensdag vliegen we naar Wenen, ieehh! Ik heb er heel veel zin in, dit is iets wat ik normaal niet zo snel doe maar ik vind het super leuk. Dat wordt dus mijn avontuur, hopelijk ga jij ook een avontuur(tje) aan deze week!

Ga jij vaak avonturen aan?

Geef een reactie

