Maak kennis met Dommel

Vandaag wil ik je graag voorstellen aan Dommel, de kat die bij mij thuis rond wandelt. Want wie vind het nu niet leuk om schattige foto’s van iemands huisdier te bekijken en wat informatie te krijgen over dit huisdier? naamloos-01264324Dit is Dommel, een kater van 5 jaar oud. Dommel is jarig op 1 augustus en wij hebben Dommel van het dierenasiel gekocht. Dommel is eigendom van mijn zusje, zij heeft Dommel gekocht en verzorgt Dommel voornamelijk. Eigenlijk ben ik niet zo’n kattenmens, maar Dommel is heel lief waardoor ik hem toch graag om me heen heb. naamloos-05035729Dommel houdt van een aantal dingen, daaronder vallen slapen, eten en aandacht. Aan Dommels formaat kun je wel zien dat hij van eten houdt. Dommel was al groot toen we hem kochten, maar ik vind het wel schattig 🙂 Dommel is vooral binnen en hier slaapt hij het grootste deel van zijn dag. Ook aandacht vindt Dommel fijn, hij is al vaker op mijn laptop, krant of iets anders waar ik mee bezig ben gaan liggen. naamloos-05035755Dommel houdt ook van buiten. In het begin mocht Dommel niet naar buiten maar sinds kort mag dit af en toe. Dit vindt hij heel fijn! Vaak zit Dommel ook voor het raam als hij binnen is.naamloos-163919naamloos-220354Dommel kan er soms ook heel grappig bij zitten of liggen. Twee voorbeelden hiervan zie je hierboven. De tweede foto vind ik erg grappig, het lijkt net alsof hij rechtop zit! naamloos-05035708Dommel vind het leuk om aan dingen te krabben. Hij heeft twee krabpalen, maar vind het leuk om af en toe aan een deur te krabben. Dat vind de rest van de familie niet zo leuk, daarom plakken we af en toe een stuk aluminiumfolie aan de onderkant van de deur. Dommel is namelijk bang van aluminiumfolie. Hij is niet bang van komkommers, maar van aluminiumfolie. 🙂

Hopelijk vond je dit luchtige artikel met schattige foto’s leuk! Als jij iets kwijt wilt over je eigen huisdier, laat vooral even een comment achter! Ik ben hier namelijk erg benieuwd naar.

3 gedachtes over “Maak kennis met Dommel

Geef een reactie

