Quote of the week #41

Welkom bij Quote of the week #41! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen.What's meant for you won't pass by you #41Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote.

What is meant for you won’t pass by you.

Vaak ben ik bang dat ik dingen misloop. Als ik op citytrip ben bijvoorbeeld, van te voren lees ik een reisgids door van de bestemming. Daarnaast maak ik altijd een planning voor elke dag wat we gaan bezichtigen enzovoort. Want je zou maar terug zijn in Nederland en erachter komen dat je een belangrijke bezienswaardigheid niet hebt bezocht! Of een geweldig restaurant of unieke winkel mis bent gelopen. Ook bij winkelen ben ik soms bang dat ik dingen misloop, als ik een perfect kledingstuk zie wil ik er bijna op af rennen om te kijken of mijn maat er nog tussen hangt. Want iemand zou maar net de laatste maat voor je neus wegpakken! Dat klinkt best dramatisch, maar ik denk dat andere vrouwen deze gedachtes met me delen. Ik moet vaker de quote van deze week in gedachten houden, want als het bedoelt is voor jou, kom je het tegen. Als je met deze gedachte door het leven gaat kan je dat veel stress voorkomen. Dus laten we voortaan de quote van vandaag in gedachten houden: What is meant for you won’t pass by you!

Herken jij jezelf hierin?

Geef een reactie

