E.L.F. Wishlist

Het merk Eyes Lips Face heb je waarschijnlijk wel eens voorbij zien komen of ooit van gehoord. Zelf heb ik echter nog nooit een product van E.L.F. aangeschaft of gebruikt. Ik hoor veel goede verhalen over de producten van E.L.F. en zou dan ook graag een aantal producten zelf uit proberen. Ze hebben namelijk zo veel mooie producten!

E.L.F. is een make-up merk dat opgericht is in New York door een make-up visagist en een zakenman. E.L.F. is in Nederland alleen online te bestellen. De make-up visagist welke het merk mede heeft opgericht begreep dat er een belangrijke markt bestond voor cosmetische kwaliteitsproducten van een groot merk voor een lage prijs. Vanuit dit idee is E.L.F. opgericht. Het merk E.L.F. zegt bij haar producten te besparen op de verpakking, niet op het product zelf. Vandaar zijn de prijzen van E.L.F. laag.

Vandaag deel ik mijn E.L.F. wishlist! Als je op de afbeelding klikt ga je naar het bijbehorende product op de website van E.L.F. Alle afbeeldingen in deze post zijn screenshots van www.eyeslipsface.nl, zo kun je de beschrijving van het product zelf lezen zodat er geen ellenlange stukken tekst tussen de producten staan. Enjoy!

Ogen

Eyeliner waterproofDeze eyeliner lijkt me erg fijn! Dit product zou goed gepigmenteerd moeten zijn. Voor €3,- zou ik dit product graag testen!Baked oogschaduw trio - peach pleaseDit glanzende, gebakken oogschaduw trio lijkt me ook erg mooi. De kleuren in bovenstaand trio (Peach Please) lijken me mooi te combineren. Makkelijk om mee te nemen op vakantie!Oogschaduw voor een heldere blik - butternutDit oogschaduwpalette sprak me aan, wederom naar aanleiding van de kleurcombinatie. Alle kleuren in dit palette bevatten een shimmer. Na wat swatches online gezien te hebben zou ik dit paletje voor €1,- graag uitproberen!Op maat oogschaduw - beautiful brownsE.L.F heeft echt prachtige oogschaduwpaletten! Dit is de laatste die op mijn wishlist staat. 🙂 Dit palette bevat 2 glanzende en 2 matte oogschaduws. Dit vind ik erg prettig! Wederom vind ik de kleurkeuze goed, een erg compleet palette.

Teint

Perfectionerende & corrigerende concealerDeze concealer staat bovenaan op mijn wishlist. Deze concealer kost €5,- voor 20 ml!! Foundation zit meestal in een verpakking van rond de 30 ml, deze concealer komt daar dus dichtbij in de buurt. Naast de hoeveelheid concealer die je krijgt voor de prijs zou deze concealer ook nog eens goed dekken en niet in fijne lijntjes trekken. Ik ben erg nieuwsgierig!blushDeze blush zou een dupe zijn voor NARS Sex Appeal. Op de foto komt de blush wat rozer over dan dat hij in het echt is.Baked highlighterOok deze highlighter zou een dupe zijn, namelijk voor MAC Soft & Gentle en Becca Shimmering Skin Perfector in de kleur Opal. MAC Soft & Gentle ben ik al een tijdje aan het eyeballen dus voor €5,- zou ik graag deze highlighter proberen.

Lippen

Professionele lipstiftEr staat maar één lipproduct op mijn wishlist. Lipproducten zijn mijn favoriete make-upproducten, maar die van E.L.F. spraken me niet heel erg aan. Met uitzondering van bovenstaande stift. Ik houd van een stained effect en de donkere berry kleur spreekt me erg aan.

Accessoires

Selfie ready foundation brushDeze make-upkwast zou foundation flawless en dekkend aanbrengen. Mij lijkt deze kwast erg fijn!Angled contour brushDeze schuin afgesneden oogschaduwkwast lijkt me er fijn om oogschaduw mee aan te brengen in de arcadeboog.Dubbele puntenslijperIk heb geen puntenslijper in mijn bezit, deze lijkt me erg handig omdat er twee verschillende grotes gaten in zitten.Mascara en wenkbrauwborsteltjeOok dit borsteltje is zo’n product wat ik niet in mijn bezit heb maar wel erg handig is om te hebben. Voor €1,50 zou ik deze meteen mee bestellen.Make-up tasjeDit make-up tasje lijkt me erg makkelijk. Dit tasje bevat namelijk een gedeelte waar je jouw kwasten op kan bergen en een gedeelte waar je make-up in op kunt bergen. Ik heb eigenlijk geen make-up tasje nodig, maar het formaat en indeling van dit tasje is echt perfect!

Dit waren de producten die op mijn wishlist staan. De waarde van al deze producten bij elkaar bedraagd €54,-! Bij besteding van €60,- verzend E.L.F. haar producten gratis, anders betaal je €6,95 aan verzendkosten.

Ik hoor het graag als jij ervaring hebt met E.L.F. make-up!

2 gedachtes over “E.L.F. Wishlist

Geef een reactie

