Review: Catrice Glam & Doll False Lashes Mascara

Wat betreft mascara ben ik best kieskeurig. Iedereen heeft andere behoeftes qua mascara omdat iedereen ook andere wimpers heeft. Ik heb redelijk lange wimpers van mezelf en vind het vooral belangrijk dat een mascara mijn wimpers goed separeert. Ik vind van die spinnenpoten verschrikkelijk. Daarnaast vind ik het fijn als een mascara voor wat volume zorgt. Toen ik de nieuwe Glam & Doll False Lashes mascara van Catrice zag werd ik meteen benieuwd. Zowel de verpakking als het borsteltje lijkt op mijn favoriete mascara van Catrice. Voor €4,- nam ik de nieuwe mascara mee.naamloos-04105332Hier zie je de verpakking van de mascara. Ik vind de mascara duurder ogen dan €4,-! Dit is wat Catrice zegt over de Glam & Doll False Lashes mascara:

Deze valse wimpermascara is een uitbreiding van de succesvolle Glam & Doll collectie. De nieuwkomer scoort punten met het gebogen elastomeerborsteltje dat elke individuele wimper dekt met slechts één streek en van wortel tot uiteinde in diep zwart hult. De stimulerende formule zorgt voor extra volle wimpers en geeft spectaculaire resultaten.

naamloos-04105347Hier zie je het borsteltje van de mascara. Het is een rond vezelborsteltje. Mijn favoriete mascara heeft een recht, kegelvormig borsteltje. Het borsteltje van de Glam & Doll False Lashes Mascara is in tegenstelling tot mijn favoriete mascara ietwat gebogen. Tijd om het effect van de mascara op mijn ogen te bekijken!naamloos-04115472naamloos-04115476Op de bovenste foto zie je mijn wimpers zonder mascara. Op de onderste foto draag ik de Glam & Doll False Lashes Mascara van Catrice. Ik vind het effect mooi! De mascara separeert mijn wimpers goed en zorgt voor wat extra volume.

Ik ben tevreden over de Glam & Doll False Lashes Mascara van Catrice. Wat mij betreft is het effect mooi, de mascara separeert en geeft mijn wimpers volume. Of deze mascara beter is dan mijn favoriete mascara weet ik nog niet helemaal. Ik denk dat ik de volgende keer toch voor mijn favoriet ga, maar puur en alleen omdat de formule daarvan waterproof is.

Catrice Glam & Doll False Lashes Mascara – €4,-

Geef een reactie

