Quote of the week #43

Welkom bij Quote of the week #43! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen.Chill it's only chaos #43

Bron foto klik  hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote.

Chill, it’s only chaos

Bij dezen wil ik iedereen een hart onder de riem steken die een opleiding volgt. Ook personen die geen opleiding volgen kunnen op dit moment een stressvolle periode hebben, in dat geval geld deze quote ook voor deze personen 🙂 Bij studenten kun je er bijna vanuit gaan dat ze op dit moment in een stressvolle periode zitten. Het einde van het schooljaar komt steeds dichterbij en dat betekent: de laatste (mega grote) tentamens goed afronden, uitgebreide verslagen typen tot laat in de avond(of vroeg in de morgen, het is maar net hoe je het bekijkt 😉 ) en gemotiveerd proberen te blijven terwijl het weer steeds mooier wordt. En als je in jouw examenjaar zit, net zoals ik, zijn de stresslevels nog hoger. Want je MOET alles goed afronden, anders zit je straks zonder diploma te kijken. Deze periode in het schooljaar staat dus kort gezegd voor chaos. Maar hé, het einde is in zicht! You got this! De laatste lootjes tellen het zwaarst, dat weet ik uit ervaring. Probeer te denken aan de heerlijke vakantie en vrije tijd die aan het einde van de tunnel op je wachten. Mijn vader zegt vaak: Meer als je best kun je niet doen! Aan dit zinnetje denk ik vaak als ik midden in een stressvolle periode zit. Chill! Maak dan een to-do lijstje en doe je best, meer kun je niet doen.

Zit jij in een stressvolle periode op dit moment?

Geef een reactie

