Tiny houses

Vandaag een wat ander artikel als normaal. Ik wil het vandaag namelijk hebben over tiny houses, oftewel: kleine huizen. Op Pinterest (klik hier voor mijn account) zie ik regelmatig tiny houses langs komen. Ik vind het erg leuk om te zien hoe innovatief mensen zijn en alles wat je nodig hebt om te leven in een zo klein mogelijke ruimte te passen en meten. Het laat zien hoe weinig ruimte je eigenlijk nodig hebt om in te leven. Tiny houses vind ik zo knus aandoen, er is precies genoeg ruimte! Het lijkt me leuk om vandaag 5 tiny houses met je te delen. Klik op de titel van het kleine huisje om naar de bijbehorende pagina te gaan.

Tiny beach houseTiny house 1.1Tiny house 1.2Tiny house 1.4Tiny house 1.5Tiny house 1.6

Dit kleine huisje combineert twee dingen die ik erg leuk vind: een tiny house en een beach house. Een klein huisje aan zee dus! Ik vind dit huis van binnen best ruim aandoen, kijk die badkamer en slaap-/woonkamer eens! Ik vind de kleurencombinatie van het interieur mooi gedaan. Veel wit met lichtblauw, een echt ‘beach house sfeer’!

Tiny house inbetween the mountainsTiny house 2.1Tiny house 2.2Tiny house 2.3Tiny house 2.4Tiny house 2.5

Dit huisje ziet er van buiten niet zo spectaculair uit, maar de locatie vind ik wel prachtig. Ook mag het interieur van dit klein huisje er wel zijn. Neutraal met wat kleuraccenten. En het dak vind ik ook erg mooi! Dat zorgt er ook voor dat er veel licht in het huisje komt. Slim bedacht!

Tiny house on wheelstiny house 3.1Tiny house 3.2Tiny house 3.3Tiny house 3.4Tiny house 3.5

Met dit kleine huis op wielen zou ik graag in de natuur verblijven. Als je met dit huisje op de camping staat kan iedereen zo naar binnen kijken, maar in de natuur kun je juist vanuit je huisje mooi naar buiten kijken. De inrichting is slim gedaan!

Colorful tiny houseTiny house 4.1Tiny house 4.2Tiny house 4.3Tiny house 4.4Tiny house 4.5

Dit kleine huisje heeft een vrolijke inrichting en zit volle slimme ideeën. Dit huisje is misschien niet zo tiny als sommige andere huisjes in dit artikel, maar alsnog vind ik dat dit huisje een plek verdient in mijn artikel. Want de inrichting is zo stylish en slim gedaan! Kijk maar eens naar het opklapbare tafeltje in de keuken of de hondenmanden die onder buitenbankje ingebouwd zijn!

Tiny glass house

Tiny house 5.1Tiny house 5.2Tiny house 5.3Tiny house 5.4

Dit kleine huisje vind ik erg inspirerend. Het is bijna helemaal uit gerecycelde producten gemaakt! Ik vind het vooraanzicht van dit huisje zo leuk met al de gerecycelde ramen! Wederom is de omgeving van dit huisje erg mooi, deze kun je goed zien door alle ramen in de voorkant van het huis. Het dak is gemaakt van doorzichtige golfplaten waardoor er veel licht in het huisje valt. De inrichting van dit huisje vind ik lekker vrolijk en speels.

Hopelijk vond je dit artikel leuk, laat me zeker weten wat je ervan vond! Als je nu ook helemaal into de tiny homes bent kun je op deze site helemaal aan je trekken komen. Je kunt je zelfs inschrijven voor de nieuwsbrief! 😉

2 gedachtes over “Tiny houses

Geef een reactie

