Quote of the week #45

Welkom bij Quote of the week #45! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen.Set a goal that makes you want to jump out of bed in the morning #45

Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote.

Set a goal that makes you want to jump out of bed in the morning

Ik denk dat de meeste lezeressen het liefste nog een keer op de snooze-knop ’s ochtends slaanĀ dan uit hun bed uit springen. Net zoals ik šŸ˜‰ Enkele weken geleden schreef ik al in mijn Quote Of The Week dat het voor mij erg belangrijk is om een doel voor ogen te hebben. Anders is het voor mij lastig om gemotiveerd te blijven. Ik kan me voor stellen dat ik niet de enige ben. Zeker niet in deze periode van het jaar. Studenten hebben nu een drukke periode op school, al dan wel niet de examenperiode, en dan is het soms lastig om gemotiveerd te blijven. Als er bergen werk op je liggen te wachten. Mijn tip: plan tussendoor leuke dingen, beloningen voor je harde werk! Zo denk je niet 24/7 aan school en is het makkelijker om gemotiveerd te blijven. Deze kleine beloningen kun je zien als je doel, maar natuurlijk kun je ook jouw welverdiende zomervakantie als doel zien om naartoe te werken. Ik vind de quote van deze week in ieder geval een positieve lading hebben, welk doel jij voor ogen neemt is aan jou!

Vind jij het ook prettig om een doel voor ogen te hebben?

Geef een reactie

