Review: Ebay make-uptasjes en reiszakken

Vandaag eens een ander soort review: namelijk eentje over enkele producten die ik via Ebay heb besteld. Vandaag geef ik mijn mening over 2 make-uptasjes en een setje reiszakken welke ik via Ebay heb besteld.naamloos-05206283.jpgHier zie je de spulletjes die ik heb gekocht samen. Ik zal één voor één de producten behandelen. Klik op de titel van het product om naar de bijbehorende pagina op http://www.ebay.nl te gaan.

Reiszakjes

naamloos-05206287Onlangs kocht ik bovenstaand setje van 4 reiszakjes op Ebay. Voorheen nam ik altijd een plastic tas mee op vakantie, daar stopte ik mijn vieze kleren in. Het leek me erg prettig om hier een zak voor te hebben die ik uit kan wassen en weer opnieuw kan gebruiken. Dit setje kocht ik voor omgerekend €3,80. Hoge kwaliteit verwachtte ik dan ook niet.

Ik ben best tevreden met de reiszakken. Het enige minpunt is dat er één touwtje waarmee je de zak sluit stuk is gegaan. Hierboven zie je rechts het touwtje dat kapot is gegaan. Verder heb ik niks te klagen over de zakjes, ik vind ze heel handig! Het grootste formaat gebruik ik om vieze kleding in te doen. Dit formaat gebruik ik het meest. Het kleinste zakje vind ik handig om mijn laders van elektronica in te bewaren. Het op één na grootste formaat is handig om (vieze) schoenen in op te bergen.

Klein make-up tasje

naamloos-05206305naamloos-05206306naamloos-05206310naamloos-06036975Ook kocht ik dit kleine make-up tasje voor €2,15. Dat het make-uptasje niet heel duur was is te zien aan de afwerking. Zoals je kunt zien is het logo er niet recht op genaaid. Wat me aansprak was de vorm van dit tasje. Er zitten namelijk ijzeren draden in de bovenkant van het tasje waardoor het mooi in model blijft en hoog sluit. Hierdoor zou je producten zoals foundation en dagcrème rechtop in het tasje kunnen zetten.naamloos-06036972naamloos-06036973Ik heb wat make-up in het tasje gedaan zodat je een idee krijgt hoe groot het tasje is. En dat is kleiner dan de afbeeldingen op Ebay doen vermoeden. Vergelijk de afbeelding van Ebay met het tasje waar producten in zitten maar eens met de mijne. Op Ebay lijkt het tasje wel twee keer zo groot! Dit product is me tegen gevallen. Niet zo zeer qua kwaliteit, ik verwacht geen hoge kwaliteit voor €2,15, maar qua grootte.

Grote make-up tas

naamloos-05206312naamloos-05206317Als laatste wil ik deze grotere make-up tas laten zien. Deze heb ik voor €3,45 aangeschaft. Wederom was de kwaliteit niet geweldig. Het stiksels tussen de zakjes van mesh kwam na één keer gebruiken los. Ik heb zelf het stiksel opnieuw erop genaaid, op de foto hierboven heb ik dat al gedaan. Gelukkig zie je niet zo goed dat ik het make-up tasje heb gerepareerd. Verder heb ik echter geen problemen gehad met de kwaliteit. De indeling van dit tasje vond ik slim bedacht. Twee zakjes van mesh, een groot vak en een uitneembaar gedeelte met vakjes voor je make-upkwasten, tandenborstel enzovoort. naamloos-06036959naamloos-06036961Hier heb ik wat producten in de make-up tas gedaan zodat je kunt zien hoe groot het is. En dat is redelijk groot! Ik heb deze toilettas meegenomen tijdens mijn citytrip in Wenen. Al mijn toilet-artikelen paste in deze toilettas! Dat is dus make-up, make-upkwasten, huidverzorginsproducten, haarborstel, haarproduct(en), douchespullen, mijn lenzenspullen en tandenborstel en tandenpasta. Voor mijn doen is dat een applausje waard! 🙂 Ik ben erg tevreden met deze make-up tas, het neemt niet veel ruimte in maar er past wel veel in! Het perfecte formaat voor een weekend weg!

Als ik opnieuw zou besluiten over bovenstaande aankopen zou ik alleen het kleine make-up tasje niet opnieuw kopen. Deze is te klein voor mij. Met het setje reiszakken en de grote make-up tas ben ik wel tevreden.

Geef een reactie

