The Three Things Tag

Het leek me leuk om weer eens een tag in te vullen. Ik vind het altijd leuk om meer te weten te komen over andere bloggers, hopenlijk jij ook!naamloos-04105307

3 dingen in mijn tas

  • Lippenbalsem/lipstick. Ik neem altijd een lippenbalsem of lipstick mee in mijn tas. Ik krijg snel droge lippen en als ik me heel erg verveel haal ik een lippenbalsem even over mijn lippen heen. 🙂 Af en toe neem ik ook de lipstick mee welke ik die dag draag.
  • Telefoon. Ik neem bijna altijd mijn telefoon mee in mijn tas. Ik heb de Samsung Galaxy Note 3 Neo, mocht je hier geïnteresseerd in zijn. Op mijn telefoon heb ik een heleboel notities staan en in mijn agenda staan de belangrijkste  afspraken die ik heb staan.
  • Papieren zakdoekjes. Vroeger nam ik nooit papieren zakdoekjes mee, maar ik had vaak gewild dat ik ze wel bij had. Een loopneus, geknoeid met drinken, niks om je handen mee af te drogen na het wassen, of nog erger: geen toiletpapier? Papieren zakdoekjes komen zo vaak van pas!

3 dingen op mijn bureau

  • Het boek: Simple Abudance: A Daybook Of Comfort And Joy. In dit mindfullness boek staat voor elke dag van het jaar een tekst met af en toe een opdracht erbij. Sinds dit jaar heb ik dagelijks in dit boek gelezen. Sommige dagen snap ik niet helemaal wat er nu precies bedoeld wordt (heb boek is in het Engels), maar de meeste dagen vind ik de teksten heel inspirerend en motiverend. Een aanrader!
  • Post-it’. Ik schrijf altijd to-do lijstjes en dingen die ik niet moet vergeten. Tijdens drukke periodes op school lag ik altijd te malen als ik ’s avonds in bed lag. Oplossing: schrijf het op een post-it en plak het op je bureau voor de volgende dag, dat werkt echt.
  • Blog planner. Al snel nadat ik ben begonnen met bloggen heb ik een blog planner ontworpen. Ik wilde graag opschrijven en visueel maken wat ik nog moet doen voor mijn blog. Binnenkort kun je over mijn blog planners lezen!SAMSUNG CSC

3 favoriete meubelen bij mij thuis

  • Kaptafel. Als klein meisje droomde ik al over een romantische kaptafel, en ik houd nog steeds enorm van mijn(inmiddels tastbare) kaptafel. Ik heb een witte kaptafel, het lijkt een beetje op deze van de Ikea, maar dan met wat meer opbergruimte. Je ziet de kaptafel af en toe voorbij komen op de achtergronden van mijn foto’s. Zoals hierboven op de foto.
  • Teaken eettafel. Bij mijn vader thuis staat een ruwe, teaken eettafel. Deze vind ik erg mooi! Niet zo gepolijst en perfect, maar juist met wat imperfecties en het is zichtbaar dat het gebruikt is.
  • Ikea stoel. Deze welbekende Ikea stoel staat ook bij mij thuis. Al zie ik dat ze precies de stoel die bij mij thuis staat niet meer verkopen. Ik vind deze stoel heel comfortabel, in de winter ga ik erin zitten met mijn voeten bij de open haard. Heerlijk! Momenteel is deze stoel omgedoopt tot stoel van Dommel, dus zit ik er niet zo vaak meer in 🙂

3 favoriete fruitsoorten

  • Mango. Ik houd enorm van mango! Het enige nadeel van mango is dat het zo moeilijk te snijden is.
  • Meloen. Watermeloen, galia meloen, honingmeloen, you name it, I love it!
  • Aardbeien. Aardbeien vind ik ook heerlijk, lekker zoet en makkelijk te eten (geen schillen enz.)Zoella

3 blogs die ik dagelijks bezoek

  • Beautylab.nl. Ik vind deze beautyblog erg inspirerend, de fotografie, de persoonlijke tekst en interresante inhoud, dit is mijn favoriete blog om te bezoeken!
  • Zoella.co.uk. Vrijwel dagelijks bezoek ik ook de blog van de Britse beautyblogger en vlogger Zoella. Er staat af en toe een nieuw artikel op de blog van Zoella, niet dagelijks, soms niet eens wekelijks. Maar als er dan een artikel online komt is deze van zeer hoge kwaliteit. De fotografie en tekst zijn perfectie tot in de puntjes!
  • Misslipgloss.nl. Deze blog bezoek ik elke dag. Waarschijnlijk ken je Cynthia wel als je zelf andere Nederlandse beautybloggers volgt. Om eerlijk te zijn vind ik de artikelen niet zo geweldig meer als ik ze in het begin vond. Onlangs heeft Cynthia aangegeven haar blog te gaan veranderen, waar ik erg benieuwd naar ben! Ik voelde dit al aankomen, omdat je merkte dat de artikelen niet meer met zo veel passie zijn geschreven als voorheen.

3 liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg

  • Daddy Lessons – Beyoncé. Dit liedje van het nieuwe album Lemonade van Beyoncé krijg ik niet uit mijn hoofd. Het is heel anders als ik gewend ben van Beyoncé, een beetje country-achtig. Heel verrassend en leuk! Het deuntje krijg ik niet uit mijn hoofd!
  • Don’t Worry About Me – Frances. Dit liedje hoorde ik pas op de radio en dacht: Wat een mooi liedje! Ik vind de stem van Frances erg op de stem van Maria Mena lijken, heel zacht en comforting.
  • Work from home – Fifth Harmony. Dit liedje is er ook zo een die in mijn hoofd blijft hangen. Dat deuntje blijft vooral hangen!vlag zweden

3 dingen waar ik op dit moment aan denk

  • Mijn vakantiebaan in Zweden. Ik vind het lastig om me hierop voor te bereiden; wat moet ik allemaal meenemen, regelen en verwachten? Ik kan er ook weinig artikelen over vinden online. Laat het me weten als je hier graag een artikel over zou lezen als ik terug kom van een maand werken in Zweden.
  • Online shoppen. Ik heb as we speak verschillende tabbladen open staan met webshops. Met allemaal een aantal artikelen in het winkelmandje: wat zal ik bestellen? Heb ik het echt nodig?! Ik kom er niet over uit 🙂
  • Mijn bed. Want daar zou ik nu in moeten liggen, veel meer uitleg is hierbij niet nodig denk ik 😉

3 bloggers met een leuke persoonlijkheid

  • Zoella. Ik heb vandaag nog dit filmpje van haar gekeken en weer een glimlach op mijn gezicht gekregen. Wat is Zoella toch lief, grappig en een beetje klunzig. Bij Zoella heb ik het gevoel dat ze gewoon zichzelf is, wat ik niet bij elke blogger heb. Dat vind ik prettig!
  • Estée. Estée Lalonde is ook zo’n blogger waarbij ik het gevoel heb dat ze gewoon zichzelf is. Ook Estée bezorgt me regelmatig een glimlach op mijn gezicht met haar youtube video’s.
  • Amelia. Amelia ziet er zo perfect uit, waarschijnlijk als ik haar op straat tegen zou komen en haar niet zou ‘kennen’ zou ik een verkeerde indruk van haar krijgen. Ik zou denken dat ze perfect is, in haar youtube video’s laat ook Amelia haar flaws zien en is gewoon haarzelf, zo fijn! Amelia heeft ook een aantal video’s gemaakt met Estee, zoals deze TMI video, wat echt hele grappige filmpjes zijn!hardlopen

3 favoriete sporten

  • Zumba. Ik vind zumba erg leuk! Ik ben op mijn 15e begonnen met deze sport en heb het tot mijn 19e gedaan. Ik vind de muziek erg leuk en ik houd van dansen! Deze sport zou ik graag weer een keer oppakken.
  • Hardopen. Momenteel loop ik minimaal 1 keer per week hard. Afgelopen mei heb ik meegedaan met de Marikenloop waarbij ik 10 km heb hard gelopen in 1 uur en 6 minuten. Het fijne aan hardlopen vind ik dat je kunt gaan lopen wanneer je wilt en alleen je schoenen en sportkleding nodig hebt.
  • Wandelen. Ik weet niet of wandelen een sport is, maar het is in ieder geval beweging. Ik vind het prettig om te wandelen met iemand anders en ondertussen wat te kletsen. Ook kan ik van de natuur genieten tijdens het wandelen. Ik zou het graag wat meer doen!

3 dingen waar ik gelukkig van wordt

  • De zon. Heeft dit uitleg nodig? 🙂
  • Reisjes maken. Ik vind het leuk om nieuwe plekken te zien. Het gevoel om even weg te zijn uit je vertrouwde omgeving, ook al is het in Duitsland, Belgie of gewoon in Nederland, vind ik prettig. Even ertussenuit en cultuur en natuur snuiven. Je komt weer als herboren thuis!
  • Tijd doorbrengen met mijn tweelingzus. Ik zie mijn tweelingzus wekelijks, maar niet meer dagelijks zoals vroeger. Ik vind het dan ook erg fijn als ik haar weer zie! Dan kunnen we samen tijd door brengen, zij begrijpt me zoals geen ander dat kan.

3 favoriete quotes

  • ”Don’t let anyone ever dull your sparkle”
  • ”Dont go through life, grow through life”
  • ”We are the dreamers of dreams”

Voel je vrij om deze tag over te nemen en te beantwoorden op je blog!

Geef een reactie

