Review: HEMA Bye Bye Eye Makeup Wipes

Ik gebruik vrijwel nooit make-up remover wipes om make-up van mijn gezicht af te halen. Toch werd mijn interesse gewekt door de Bye Bye Make-up wipes van HEMA. Toen ik de enthousiaste review van Miss Lipgloss las (klik hier) besloot ik om de doekjes aan te schaffen.
naamloos-05236649De doekjes zitten individueel verpakt en je koopt ze in een doosje met 20 stuks. Hierboven zie je het doosje afgebeeld. Ik vind de verpakking mooi vorm gegeven, simpel en clean zoals we van HEMA gewend zijn. Prima! naamloos-05236653naamloos-05236655Hier zie je nog wat informatie op de verpakking. De doekjes zijn bedoeld om mee onderweg of op reis te nemen. Ik kocht deze doekjes om mee te nemen tijdens mijn citytrip in Wenen. Dat scheelt weer een flesje make-up remover in je handbagage! naamloos-05236659naamloos-05236662Hier zie je de zakjes waar de wipes zelf in zitten. Leuk en simpel vorm gegeven!naamloos-05236664Hier zie je het makeup remover doekje zelf. Groter als ik dacht!

De grote vraag  voor mij was: Geven de doekje huidirritatie? Nee! Ook niet als je het doekje over je hele gezicht gebruikt terwijl het alleen voor je ogen bedoeld is. 🙂 Ik ben niet goed in het lezen van ingrediëntenlijsten en weet dus ook niet of er irriterende bestandsdelen in de doekjes zitten. Vaak worden aan make-up wipes conserveringsmiddelen toegevoegd welke irritatie kunnen veroorzaken. Gelukkig heb ik (met mijn gevoelige huid) hier geen last van gehad met deze doekjes! Ik vind de doekjes super handig voor een citytrip of ander kort reisje. Je kunt al je make-up verwijderen met de doekjes en het scheelt weer één of twee flesjes in je handbagage! En als je de prijs ziet wordt je nog blijer 🙂 Ik ben fan!

HEMA Bye Bye Eye Makeup Remover Lotion Wipes – online of in de HEMA winkels te koop voor €3,-

Een gedachte over “Review: HEMA Bye Bye Eye Makeup Wipes

Geef een reactie

