Quote of the week #48

Welkom bij Quote of the week #48! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen.Be your own kind of beautiful #48

Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote.

Be your own kind of beautiful

Schoonheid is naar mijn mening 50% een mindset. Veel vrouwen werken vooral aan de andere 50%: het werkelijke uiterlijk terwijl het net zo belangrijk is om in te zien dat je werkelijk mooi bent. Naar mijn idee wordt plastische chirurgie steeds vaker en op jongere leeftijd toegepast door vrouwen. Lippen op laten spuiten zodat ze eruit zien als die van Kylie Jenner, een borstvergroting want een goedgevulde B cup is niet genoeg de dag van vandaag. Ik vind het erg jammer dat voor jonge meiden een verkeerd beeld wordt geschetst. Naar mijn mening althans. Het beeld dat als je ergens ontevreden mee bent, je er maar meteen een spuit in moet laten zetten, ook al ben je nog geen 20 jaar oud. Maar als je jouw borsten hebt laten vergroten is er wel weer die lelijke moedervlek, te dikke kuiten of rimpels die langzaam verschijnen waar je onzeker over bent. Een spuit kan je geen zelfvertrouwen geven. Als ik aan echte schoonheid denk zie ik een oude vrouw voor me, met grijs haar, uitgezakte borsten en rimpels, met een uitdagende rode lipstick op haar lippen en een zelfverzekerde glimlach. Echte schoonheid komt van binnen. Laten we deze week beginnen met het algemeen geaccepteerd beeld van schoonheid te vergeten en mooi te zijn op onze eigen manier.

Ben jij veel bezig met je uiterlijk?

Geef een reactie

