Review: Colourpop Lippie Stix Brink + Toucan en Super Shock Shadow Amaze

Al even ben ik de producten van Colourpop aan het bekijken, wat een prachtige producten maakt dit merk! Het enige probleem met Colourpop is dat dit bedrijf niet naar Nederland verzend. Toen kwam ik erachter dat je via de facebook pagina ‘NL/BE Colourpop Fanatics’ een groupsorder kon plaatsen welke wél naar Nederland verzonden wordt. Hierbij besteld een Amerikaans persoon de producten voor een groep en stuurt deze naar Nederland of België. Ik hield mezelf in bedwang en bestelde enkel drie producten van Colourpop via zo’n groepsorder. 

naamloos-05216501naamloos-05216504In eerste instantie wilde ik de Super Shock Shadow in de kleur ‘Sequin’ bestellen, maar omdat deze niet op voorraad was moest ik een alternatief kiezen. Ik besloot voor de kleur Amaze te gaan, deze leek me het meest vergelijkbaar. Zoals je kunt zien is de oogschaduw helaas niet heel aangekomen bij mij thuis. Blijkbaar gebeurt dit vaak met de oogschaduws van Colourpop. Doordat de oogschaduw zo zacht als boter is kun je deze wel makkelijk terug in de verpakking drukken.naamloos-05216518naamloos-05216512Hier zie je de oogschaduw in haar verpakking. De verpakking vind ik prima – simpel en wit. De letters op de verpakking zijn er ondertussen al gedeeltelijk afgesleten, terwijl ik de oogschaduw maximaal 5 keer heb gebruikt. Heel veel kwaliteit qua verpakking kun je natuurlijk niet verwachten voor zo’n prijs, maar jammer is het wel. naamloos-05216525Hier zie je de oogschaduw zelf. Ik vind de kleur heel mooi! Dit is hoe Colourpop de kleur omschrijft:

Metallic rose gold with multi-colored multi-dimensional glitter. Whether you fancy yourself a girl next door or a sultry vixen, this shade will satisfy your craving for unique shimmer that flatters in any light.

Bij het kopen van Colourpop producten zou ik aanraden om verschillende swatches te bekijken. De foto’s op de website van Colourpop geven soms een verkeerd beeld. Amaze bijvoorbeeld lijkt op de website van Colourpop veel lichter!
naamloos-05216528Hier zie je Amaze geswatched op mijn arm. Ik zou Amaze omschrijven als een warme, gouden oogschaduw met een intense glitter. naamloos-05216532naamloos-05216535Ook kocht ik de Lippie Stix Toucan en Brink, beide matte lipproducten in penvorm. naamloos-05216540naamloos-05216544Hier zie je de ‘lippennen’, zo noem ik het maar even 🙂 Ik koos voor de bruine nude kleur Brink en de felle roze-rood Toucan. naamloos-05216550Hier zie je de swatches op mijn hand. Boven zie je de kleur Toucan, onder Brink. Wat een pigment komt van deze lippennen af! Helaas komt er ook een wat goedkope, chemische geur van de lippennen af. naamloos-05236570naamloos-05236576Hier zie je de kleur Brink op mijn lippen. Op de full face foto heb ik ook de oogschaduw Amaze op mijn ogen aangebracht. Ik vind dat Amaze mijn oogkleur complimenteerd, maar bij groene en bruine ogen lijkt me Amaze ook prachtig. Brink is wat bruiner als ik had verwacht. Een kleur waar ik normaal gesproken niet zo snel voor zou kiezen, maar toch vind ik het wel wat hebben. naamloos-05236588naamloos-05236593En hier zie je Toucan op mijn lippen. Wat een knalkleur! Ik plaatste deze foto op Instagram waarbij ik Toucan droeg.

Ondanks de kwalitatief niet zo geweldige verpakking en de onprettige geur van de Lippie Stix ben ik dik tevreden met de producten. De pigmentatie van de producten is heel goed en zowel de Lippie Stix als de Super Shock Shadow voelen prettig aan eenmaal aangebracht.

Als je graag producten van Colourpop wilt aanschaffen, zou ik aanraden om dit via Shipito te doen en niet via een groepsorder. In totaal heb ik €31,- betaald voor drie producten. Dit is niet heel duur, maar wel als je bedenkt dat de waarde van de producten omgerekend €13,50 is op de site van Colourpop zelf.

Geef een reactie

