Lush Wishlist

Even geleden deelde ik mijn E.L.F. Wishlist. Ik vond dit een leuk artikel om te maken en het lijkt me ook leuk om de wishlist van andere bloggers te bekijken. Ik besloot daarom een nieuwe wishlist te delen, deze keer van Lush. Als je ervaring hebt met een product uit mijn Wishlist, laat dan zeker even weten wat je ervan vond!

Als je op de afbeelding van het product klikt ga je naar de pagina van het desbetreffende product op de website van Lush. Alle afbeeldingen in dit artikel zijn screenshots van www.lush.nl, zo kun je de beschrijving van het product zelf lezen zodat er geen ellenlange stukken tekst tussen de producten staan. Laten we beginnen!

Lichaamverzorging

Dream Cream Zelf ConserverendDit lijkt me een erg fijne bodylotion. Zonder conserveermiddelen en heel zacht voor de huid. Een zacht huidje zonder irritatie! Dat Dream Cream het best verkopende product van Lush wereldwijd is wil natuurlijk ook wel wat zeggen.Soft CoeurIk zou Soft Coeur niet als massagebar gebruiken, maar als bodylotion. als je deze bar over je huid haalt laat het een vettig laagje achter wat je huid voedt. De geur van dit product is heerlijk! Soft Coeur ruik vanille en chocolade, hmm!T'eoDe laatste tijd lees ik steeds vaker over natuurlijke deodorants en hoeveel beter deze zijn tegenover de meeste deodorants in de winkel. Een groot voordeel is dat T’eo gewoon in de Lush filialen verkrijgbaar is. Ook zit er geen verpakking om T’eo, wat goed is voor het milieu. Ik ben benieuwd of dit goed werkt en of ik het prettig zou vinden. Ik neem aan dat je lang met zo’n bar doet, de prijs vind ik dan ook te overwegen.

Gezicht

Brazend HoneyDit verse masker klinkt erg fijn! Ik wil graag dat een masker mijn huid reinigt, maar het niet uitdroogt. Brazened Honey zou hier perfect voor zijn denk ik!Full Of GraceIn de winter lijkt me dit gezichtsserum echt heerlijk. Als je huid droog is zou dit goed helpen, zelf heb ik een gevoelige huid waarbij Full Of Grace ook zou kalmeren.Light YellowFoundation blijft altijd lastig voor mij. Ik wil de juiste (lichte!) kleur foundation met de juiste ondertoon. Ook wil ik goede dekking maar ik wil ook dat de foundation natuurlijk oogt. Ook wil ik dat een foundation mijn huid niet irriteert. Met de kleurpigmenten van Lush kun je er in ieder geval vanuit gaan dat er geen rare ingrediënten in zitten. Ook zou de dekking geweldig moeten zijn. Ik ben benieuwd!

Haarverzorging

LullabyIk gebruik al een lange tijd de shampoobar Seanik en deze bevalt me erg goed. Toch zou ik graag eens een andere variant uitproberen. Onlangs kocht ik Montalbano, ik ben benieuwd hoe deze mij gaat bevallen. Lullaby klinkt me ook goed in de oren. Soms heb ik last van een geïriteerde hoofdhuid, ik ben benieuwd of Lullaby hier goed bij zou helpen.H'Suan Wen HuaDit haarmasker lijkt me erg prettig – lekker voedend! H’Suan Wen Hua moet je wel 20 minuten in laten trekken, dat vind ik best lang! Ik ben benieuwd wat het resultaat van dit haarmasker is.

Badproducten

Intergalactic BathbombDeze bruisbal zou een geweldig mooi effect in bad geven. Ik zou deze graag proberen, maar ik blijf bijna €6,- voor één bad duur vinden. Yuzu And Cocoa BubbleroonDeze Bubbleroon kun je in meerdere keren gebruiken, de prijs per bad is dan lager. Ook zorgt deze bubbleroon, naast een berg bubbels, voor een verzorgde huid. Dit product doet dus ook nog echt wat voor je huid waar een bruisbal of bathbomb alleen voor het oog is.

Laat me zeker even wat weten als jij één of meerdere van deze producten geprobeerd hebt!

Geef een reactie

