Review: 3 x Ebay Make-Up Kwasten

Als ik op Ebay kijk ben ik vaak benieuwd naar de make-up producten. Vaak komt het uit Azië en is het aantrekkelijk geprijsd. Even geleden keek ik naar make-upkwasten, voor die prijs zouden dat toch geen fatsoenlijke kwasten kunnen zijn? Ik kwam een artikel tegen waarin verschillende kwasten van Ebay werden beoordeeld en besloot er een paar te bestellen.naamloos-05206244Als eerste wil ik bovenstaande kwast laten zien. Dit is de welbekende Oval brush, maar dan wat goedkoper natuurlijk. Ik was erg benieuwd wat voor effect zo’n kwast zou geven op mijn gezicht. Ik besloot voor een kleine maat te gaan.naamloos-05206248naamloos-05206252Toen ik de kwast eenmaal in huis had vond ik de kwast er goed uitzien. Veel haren die dicht op elkaar staan, net een kleine kabuki kwast! In het gebruik viel deze kwast me helaas erg tegen. Ik heb geprobeerd om er (vloeibare) foundation en concealer mee aan te brengen. De kwast bracht deze producten heel streperig aan, erg jammer! Terwijl ik over deze kwast een positieve review had gelezen. Ik zou deze Oval brush – dupe afraden.

naamloos-05206256Deze kwast kwam ik zelf tegen op Ebay. Ik vind dubbelzijdige kwasten erg handig, dan hoef je niet zo veel kwasten mee te nemen als je weg gaat! De make-upkwast die ik koos heeft aan één kant een fluffy blending kwast en aan de andere kant een platte kwast. Een goede combinatie naar mijn mening. Daarnaast vind ik de kleur van deze kwast ook erg mooi: rosé goud, brons achtig.naamloos-05206265naamloos-05206266Ook deze kwast vond ik op het eerste gezicht er goed uitzien. Daar zal wel mee te werken vallen! Helaas.. Deze kwast vond ik nog slechter dan de Oval brush-dupe. Hier valt echt niet mee te werken. De kwast pakt bijna geen product op en zorgt voor fall-out. Weer een afrader.naamloos-05206269De derde en laatste kwast die ik kocht zie je hierboven afgebeeld. Het leek me erg prettig om met deze kwast poeder aan te brengen. Ook is de kwast handzaam waardoor hij makkelijk mee te nemen is. naamloos-05206276Zoals je op de onderste foto kunt zien staan de haren van deze kwast redelijk ver uit elkaar, daardoor wordt het product lichtjes aangebracht. Deze kwast vind ik wel fijn werken! Het is inderdaad een fijne kwast om mee te nemen, maar thuis gebruik ik hem ook regelmatig. Gezichtspoeder wordt luchtig aangebracht waardoor je geen caky effect krijgt. Dit is wel een aanrader!

Oval brush dupe – shop hier voor ongeveer €5,46

Dubbelzijdig oogschaduwkastje – deze is niet meer verkrijgbaar, kostte €0,70

Bamboo flat Top kwast – shop hier voor ongeveer €1,32

Geef een reactie

