Quote of the week #50

Welkom bij Quote of the week #50! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen.Prone To Wander #50

Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote.

Prone To Wander

De eerste vertaling die ik te zien krijg van wander is dwalen. Maar wander betekend ook wandelen, rondtrekken en rondreizen. Bij deze Quote Of The week bedoel ik wander in de zin van rondreizen. Sommige mensen hebben de lust om te reizen, terwijl anderen dit helemaal niet hebben en liever thuis blijven. Ik vind het best interessant hoe erg mensen daarin kunnen verschillen. Ik denk dat dit ook gedeeltelijk door je opvoeding komt. Mijn ouders hebben me altijd gemotiveerd om buiten mijn comfort zone te gaan, nieuwe dingen te ontdekken en je horizon te verbreden. Ook gingen we van kleins af aan elk jaar op vakantie naar een plek waar we nog niet geweest waren. Één keer zijn we naar een camping geweest waar we al ooit geweest waren, maar dat vond iedereen eigenlijk maar saai. Zoals je al kunt raden houd ik dus van reizen. Ik vind het geweldig om een nieuwe plek en cultuur te ontdekken. Het gevoel van even weg zijn uit je vertrouwde omgeving vind ik erg bevrijdend. Met deze Quote Of The Week wil ik je motiveren om minstens elk jaar een plek te bezoeken waar je nog nooit geweest bent. Het is goed om andere omgevingen en mensen te ontmoeten, daardoor krijg je meer begrip voor je medemens wat naar mijn mening erg belangrijk is. Daarnaast is het heerlijk om eens in een andere omgeving als gewoonlijk te zijn!

Houd jij van reizen?

Geef een reactie

