Review: Korres Lipstick

De make-up van Korres heb ik al een aantal keer online voorbij zien komen. De vormgeving en producten spraken me aan. Maar ik vond de producten net wat te prijzig om op basis van online afbeeldingen wat te bestellen. Tijdens mijn citytrip in Wenen liep ik drogisterij Müller binnen. Hier verkochten ze Korres! Ik besloot een lipstick mee te nemen.naamloos-05236668Ik kocht een lipstick uit de Guava Lipstick lijn. Dit zegt Korres over de Guava lipsticks:

KEY FEATURES & BENEFITS
Extended-wear lipstick with intense colour and a smooth, moisturising texture.

KEY INGREDIENTS
With Guava extract, rich source of vitamin C, that offers antioxidant protection.

naamloos-05236670Ik koos de kleur 13 Natural Pink.naamloos-05236677naamloos-05236683Hierboven zie je de kartonnen verpakking met bijbehorende informatie en ingrediëntenlijst. Ik koos deze lipstick omdat de kleur me erg aansprak. De kleur deed me erg denken aan mijn favoriete lipstick. Het leek me een mooie, natuurlijke kleur roze wat de naam doet vermoeden. Eerlijk gezegd had ik me niet zo verdiept in het soort lipstick dat ik kocht. naamloos-05236685Hier zie je de lipstick zelf. De lipstick zit in een slanke, bruine huls. naamloos-05236690Hier zie je de lipstick uit de huls. De lipstick zelf is ook erg slank.naamloos-05236696Tijd voor de swatch! Ik ben onder de indruk van de pigmentatie. Ook merk ik dat de lipstick erg voedend is wat me aangenaam verrast.naamloos-05246745Hier draag ik de lipstick. De lipstick valt uit zoals ik in gedachten had: een natuurlijke, roze kleur. Bij zo’n kleur weet ik dat ik deze vaak ga dragen omdat het overal bij past.

Zoals je wel kunt raden ben ik dik tevreden met deze lipstick. De kleur, pigmentatie en formule vind ik erg prettig. Het enige puntje van kritiek voor mij is de slanke lipstick. Ik vind het fijner om een wat bredere lipstick te hebben zodat je met twee vegen klaar bent.

Korres Guava Lipstick 13 Natural Pink – o.a. hier verkrijgbaar voor €17,90

3 gedachtes over “Review: Korres Lipstick

Geef een reactie

