Quote of the week #50

Welkom bij Quote of the week #50! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen.Keep your eyes on the stars and your feet on the ground #50

Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote.

Keep your eyes on the stars, and your feet on the ground

Al vaker heb ik benadrukt dat ik het belangrijk vind om te blijven dromen en om ambities te blijven houden. Onlangs kwam ik bovenstaande quote tegen en dit is misschien wel mijn nieuwe favoriete quote! Houd je ogen gericht op de sterren, en je voeten op de grond. Droom, maar blijf realistisch. Ben niet bang om groots te dromen, maar zie ook in dat je hier hard voor moet werken. Geen ellenlange uitleg bij de quote van deze week, rechttoe en rechtaan. Ook een keer fijn 🙂

Kan jij jezelf vinden in deze quote?

2 gedachtes over “Quote of the week #50

Geef een reactie

